Τηλεθέαση: «MasterChef» και «Shopping Star» αλλάζουν τα δεδομένα

Το ριάλιτι μαγειρικής και η εκπομπής μόδας αποδεικνύονται σκληροί παίκτες

Τηλεθέαση: «MasterChef» και «Shopping Star» αλλάζουν τα δεδομένα

Χαμόγελα φέρνουν τα ραβασάκια της Nielsen στο STAR, που -παρά τον σκληρό
ανταγωνισμό- καταφέρνει να αναδεικνύεται πρωταγωνιστής στην αρένα της TV.
Το δεύτερο μισό της χρονιάς κυλά με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και σίγουρα θα κρίνει
πολλά… για τη συνέχεια!

Συγκεκριμένα, χθες Πέμπτη, στη μεσημεριανή ζώνη, το «Shopping Star» συνέχισε
την ανοδική πορεία -που έχει ξεκινήσει τις τελευταίες εβδομάδες- σημειώνοντας
11,6% στο σύνολο και 12% στο δυναμικό κοινό. Την ίδια ώρα, το «Rouk Zouk»
του ΑΝΤ1 κατέγραψε 10,9% στο σύνολο και 10,4% στους τηλεθεατές 18-54 ενώ η
εκπομπή του ΣΚΑΪ «Όπου υπάρχει Ελλάδα» 7,9% στο σύνολο και 8,6% στο
δυναμικό κοινό. Η μεσημεριανή εκπομπή του MEGA, «Πάμε Δανάη»,
περιορίστηκε στο 7,8% και στο 7,4%, ενώ το «Στούντιο 4» στο 7,2% και στο
4,7%.

Στη βραδινή ζώνη, το «MasterChef» έκανε και πάλι τα μαγικά του. Από τις 21.00
έως τις 24.00, βρέθηκε στο 13,6% στο σύνολο και στο 18,5% στους τηλεθεατές
18-54 παίρνοντας την πρώτη θέση. Ο διαγωνισμός μαγειρικής είναι από τους
μεγάλους νικητές της δύσκολης αυτής χρονιάς, ενώ η συνέχεια επιφυλάσσει
πολλές εκπλήξεις.

Στον ALPHA, από τις 21.00 έως τις 22.30, ο «Άγιος Έρωτας» έκανε 19,9% στο
σύνολο και 16,7% στο δυναμικό κοινό ενώ ο αγώνας Παναθηναϊκός-Βίκινγκουρ
19,9% και 15,5%. Η «Γη της Ελιάς» του MEGA κράτησε παρέα στο 17,1% στο
σύνολο και στο 13,1% στους τηλεθεατές 18-54.

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή