Τηλεθέαση: MasterChef, Άγιος Έρωτας και Grand Hotel ζορίζουν τους αντιπάλους

Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν στη βραδινή ζώνη των καναλιών.
1'

Σκληρός ο ανταγωνισμός τα βράδια στην TV και οι περισσότεροι «παίκτες» του τηλεοπτικού παιχνιδιού ζορίζονται αρκετά. Βέβαια, τα ραβασάκια της Nielsen δείχνουν και τους νικητές, που δεν έχουν κάτι να φοβούνται!

Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα, από τις 21.00 έως τις 24.00, το «MasterChef» του STAR βρέθηκε στο 13,4% του συνόλου και στο 17,3% του δυναμικού κοινού, κατακτώντας την πρώτη θέση στο νεανικό μερίδιο τηλεθεατών.

Η σειρά Grand Hotel του ΑΝΤ1, από τις 21.00 έως τις 22.30, κατέγραψε 19% στο σύνολο και 14,2% στο δυναμικό κοινό αποδεικνύοντας τη δυναμική της. Το σίριαλ «Παιχνίδια εκδίκησης», που παίρνει το lead in, έκανε 13% και 12,3% αντίστοιχα.

Στο μέτωπο του ALPHA, ο «Άγιος Έρωτας» κράτησε παρέα στο 16,8% του συνόλου και στο 13,9% των τηλεθεατών 18-54 ενώ ο «Τιμωρός» -στο ίδιο κανάλι- έκανε 13% και 12,3%.

Στο MEGA, ο ανταγωνισμός ζορίζει με τη «Γη της ελιάς» να καταγράφει 15,9% στο σύνολο και 9,7% στο δυναμικό κοινό. Η κωμωδία «Έχω παιδιά», που δίνει το lead in, έκανε 9,7% στο σύνολο και 12,1% στο δυναμικό κοινό.

Ο ΣΚΑΪ, που για όλους τους παραπάνω λόγους τρέχει και δεν φτάνει για να βγάλει στον αέρα το «Big Brother», έκανε με την εκπομπή «Prime time» 6,2% και 5,2% αντίστοιχα. Τα στελέχη βλέπουν ότι η κατάσταση είναι πιο ανταγωνιστική από ποτέ και θέλουν άμεσα ένα πρότζεκτ στη βραδινή ζώνη. Στην ΕΡΤ1 «Η Παραλία» έκανε 3,6% στο σύνολο και 3,2% στο δυναμικό κοινό.