ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Κανονικά τα δρομολόγια του «Βιτσέντζος Κορνάρος»

Κανονικά τα δρομολόγια του «Βιτσέντζος Κορνάρος»

Αναστέλλει προσωρινά τις κινητοποιήσεις του το πλήρωμα του πλοίου μετά τις διαβεβαιώσεις του υπουργείου Ναυτιλίας, ότι θα καταβληθεί σύντομα ένα μέρος του ποσού από την κρατική επιδότηση.

Κατά συνέπεια θα πραγματοποιηθεί κανονικά στη μία μετά το μεσημέρι το δρομολόγιο του «Βιτσέντζος Κορνάρος» από Πειραιά για Κύθηρα, Γύθειο, Καλαμάτα, Μονεμβασιά, Αντικύθηρα, Κίσσαμος (Καστέλι).

Στο πλοίο, που πραγματοποιεί δρομολόγιο άγονης γραμμής, εργάζονται περίπου 60 άτομα πλήρωμα, που όπως καταγγέλλουν έχουν να πληρωθούν εδώ και πέντε μήνες.

Πλοιοκτησία και εργαζόμενοι, οι οποίοι τη Δευτέρα είχαν συνάντηση στο κτίριο της Ακτής Βασιλειάδη με στελέχη του υπουργείου, υποστηρίζουν ότι τους οφείλονται από το 2010 έως σήμερα μισθώματα από επιδοτήσεις συνολικού ύψους 1.300.000 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με πηγές από το υπουργείο Ανάπτυξης και Ναυτιλίας, ήδη έχουν κατατεθεί στην υπηρεσία δημοσιονομικού ελέγχου οι πρώτες καταστάσεις για την εκταμίευση μιας δόσης, ύψους περίπου 300.000 ευρώ, που αναμένεται σύντομα να κατατεθεί στην αρμόδια ΔΟΥ όπου ανήκει η πλοιοκτήτρια εταιρεία, προκειμένου να της αποδοθεί.

Σημειώνεται ότι οι εισπράξεις από το κυριακάτικο δρομολόγιο του «Βιτσέντζος Κορνάρος» από Κρήτη για Πειραιά ήταν 1.278 ευρώ, όταν το συγκεκριμένο πλοίο μόνο για καύσιμα χρειάζεται περίπου 45.000 ευρώ σε κάθε ταξίδι.

Η άνοδος της τιμής των καυσίμων, αλλά και η μείωση του χρόνου πίστωσης από τις τράπεζες, έχει δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα ρευστότητας σε πολλές εταιρείες.

Πλέον, στην ακτοπλοϊκή αγορά όλες οι εμπορικές συναλλαγές και η παροχή υπηρεσιών προς τα πλοία, όπως καύσιμα, λάδια, εισφορές, έως και σκουπίδια, γίνονται τοις μετρητοίς. Πολλές ακτοπλοϊκές μάλιστα, που αντιμετωπίζουν ήδη πρόβλημα στην καταβολή της μισθοδοσίας στο προσωπικό, έχουν μειώσει την ταχύτητα στα πλοία, προκειμένου να εξοικονομήσουν καύσιμα, στις δε ελεύθερες δρομολογήσεις έχουν γίνει και περικοπές δρομολογίων.

Ρoή Ειδήσεων