ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκυλακάκης: «Το Fuel Pass απευθύνεται σε περισσότερους, κάναμε πιο δίκαια τα εισοδηματικά κριτήρια»

Σκυλακάκης: «Το Fuel Pass απευθύνεται σε περισσότερους, κάναμε πιο δίκαια τα εισοδηματικά κριτήρια»
Ο αναπληρωτής υπουργός Θεόδωρος Σκυκαλάκης
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Fuel Pass 2: Σε διευκρινίσεις για την νέα επιδότηση στα καύσιμα Fuel Pass 2 προχώρησε ο αναπληρωτής υπουργός Θεόδωρος Σκυκαλάκης το μεσημέρι της Τρίτης.

Σε διευκρινίσεις για την νέα επιδότηση στα καύσιμα Fuel Pass 2 προχώρησαν οι αρμόδιοι υπουργοί της κυβέρνησης το μεσημέρι της Τρίτης.

Ο αναπληρωτής υπουργός Θεόδωρος Σκυκαλάκης τόνισε ότι το Fuel Pass 2 απευθύνεται σε όλους τους πολίτες καθώς «κάναμε πιο δίκαια τα εισοδηματικά κριτήρια. Οι πολίτες έχουν εξοικείωση με την υφιστάμενη πλατφόρμα και θα μπορούν εύκολα να την χρησιμοποιήσουν. Πώς μπορούμε και δίνουμε αυτή την πρόσθετη βοήθεια;», είπε.

Στην πορεία αναφέρθηκε στο ρυθμό ανάπτυξης λέγοντας ότι «ήταν πολύ υψηλός το 2021, παρά την καταστροφολογία της αντιπολίτευσης. Η ανάπτυξη αυτή είναι ποιοτική καθώς στηρίζεται κυρίως σε επενδύσεις και εξαγωγές. Ταυτόχρονα έχουμε και μια πολύ σημαντική μείωση της ανεργίας και αυτό επίσης μας δίνει καλύτερη πρόβλεψη για τα δημοσιονομικά περιθώρια του 2022».

«Η αυξημένη ανάπτυξη έχει αντανάκλαση στα δημόσια έσοδα. Είχαμε υπέρβαση του προϋπολογισμού στο πεντάμηνο κατά 2,1 δισ. ευρώ», είπε.

Και συνέχισε ο αναπληρωτής υπουργός: «Τα πρώτα στοιχεία για τον τουρισμό δείχνουν πολύ καλή πορεία για Απρίλιο και Μάιο. Είναι πολύ σημαντικό ότι η πορεία είναι ποιοτική. Στηρίζονται κυρίως σε αύξηση του κατά κεφαλήν εσόδου ανά τουρίστα».

«Όλα αυτά γίνονται παρά τις τεράστιες εξωγενείς πιέσεις που αντιμετωπίζουμε και επιδρούν αρνητικά στο ΑΕΠ. Ο εισαγόμενος πληθωρισμός που οφείλεται στις αυξήσεις των διεθνών πηγών μας μειώνει το ΑΕΠ. Αυτές οι μειώσεις δεν μπορούμε να τις αντιμετωπίσουμε, δεν μπορούμε να επιδράσουμε, ου΄τε καν η ΕΕ ή οι ΗΠΑ», πρόσθεσε.

Σκυλακάκης: «Μπορούμε να βοηθάμε γιατί έχουμε ταχύτερη ανάπτυξη»

«Πρέπει να καταλαβαίνει ο πολίτης ότι είναι βαριά η επίπτωση στην οικονομία. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιορίζουμε την επίπτωση που έχουν οι αυξήσεις στα νοικοκυριά. Μπορούμε να βοηθάμε γιατί έχουμε ταχύτερη ανάπτυξη γιατί με συνέπεια προχωρήσαμε τις μεταρρυθμίσεις στην οικονομία. Προχωρούμε από τις μεγάλες συμβολικές στις μικρές που κάνουν πιο αποτελεσματική τη λειτουργία της οικονομίας. Μόνο στο Ταμείο Ανάκαμψης έχουμε 68 διαφορετικές μεταρρυθμίσεις. Και βέβαια η έξοδος από την ενισχυμένη εποπτεία. Τις μεταρρυθμίσεις τις κάναμε γιατί δουλέψαμε πάρα πολύ σκληρά παρά τις κρίσεις», τόνισε.

Και κατέληξε λέγοντας: «Γι αυτό έχουμε σήμερα τον πρόσθετο δημοσιονομικό χώρο που με ασφάλεια διαθέτουμε για τους πολίτες και θα συνεχίσουμε να τον διαθέτουμε όπως και όποτε μπορούμε με σύνεση».

Fuel Pass 2: Τα ποσά για το επίδομα βενζίνης

  • Σε ηπειρωτική περιοχή: 65 ευρώ χωρίς κάρτα 80 με κάρτα
  • Σε νησιωτική (και την Κρήτη): 85 ευρώ χωρίς κάρτα 100 ευρώ με κάρτα.
  • Μοτοσικλέτες σε ηπειρωτική περιοχή: 45 ευρώ χωρίς κάρτα 60 με κάρτα
  • Μοτοσικλέτες σε νησιωτική περιοχή: 55 ευρώ χωρίς κάρτα 70 με κάρτα.

«Συνεπώς η επιδότηση καυσίμου ανέρχεται σε 44 λεπτά το λίτρο σε ηπειρωτική περιοχή και 56 λεπτά το λίτρο σε ηπειρωτική περιοχή», υπογράμμισε ο υπουργός.

Fuel Pass 2: Πότε ανοίγει η πλατφόρμα gov.gr για νέα αίτηση

Υπενθυμίζεται ότι επιλέξιμα είναι φυσικά πρόσωπα συμπεριλαμβανομένων ελευθέρων επαγγελματιών, όπως ήταν και το Fuel Pass 1, με δηλωθέν εισόδημα 2021 έως 30.000 ευρώ με προσαύξηση 3.000 για κάθε μέλος και μέχρι 45.000 ευρώ.

Για να δοθεί η ενίσχυση θα πρέπει να γίνει αίτηση στην πλατφόρμα gov.gr όπως την προηγούμενη φορά. Η πλατφόρμα θα ανοίξει τέλος Ιουλίου. Κάθε όχημα μπορεί να δηλωθεί μόνο από ένα φυσικό πρόσωπο ενώ κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να δηλώσει μόνο ένα όχημα. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις για να πάρει κάποιος το επίδομα βενζίνης δεν πρέπει να οφείλονται τέλη κυκλοφορίας και το όχημα να είναι σε χρήση.

Σχετικές ειδήσεις