ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ακρίβεια: Μείωσαν 25% τις τιμές μετά τα πρόστιμα - Ο ρόλος των καταναλωτικών οργανώσεων

Ακρίβεια: Μείωσαν 25% τις τιμές μετά τα πρόστιμα - Ο ρόλος των καταναλωτικών οργανώσεων

Μαίνεται η ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ και στην αγορά παρά τις όποιες μειώσεις στις τιμές των προϊόντων

«Οι συνεχείς έλεγχοι αλλά και τα πρόστιμα φέρνουν αποτελέσματα προς όφελος των καταναλωτών», ήταν το μήνυμα που έστειλε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας. Μάλιστα, ο ίδιος πρόσθεσε: «Οι τιμές των προϊόντων εκείνων για τα οποία οι έλεγχοι απέδειξαν ότι υπήρχε πρόβλημα, έχουν ξεκινήσει να μειώνονται. Για παράδειγμα, έχουμε επιβάλει πρόστιμα σε 4 πολυεθνικές».

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Κώστας Σκρέκας, μία από τις πολυεθνικές έριξε τις τιμές της κατά 25%. Μάλιστα, όπως αναφέρει σε ρεπορτάζ του ο Alpha, η κυβέρνηση έφερε νόμο «όπλο» κατά της ακρίβειας. Στο εξωτερικό η αγορά λειτουργεί διαφορετικά. Οι ελεγκτικές αρχές έχουν επιρροή.

Στο εξωτερικό για παράδειγμα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Alpha, οι καταναλωτικές οργανώσεις έχουν δύναμη. Μία από τις μεγάλες παθογένειες που κατέγραψε η κάμερα του Alpha στην Ευρώπη είναι η απουσία ισχυρού καταναλωτικού κινήματος στην Ελλάδα.

«Αυτή τη στιγμή έχουμε περίπου 300.000 μέλη. Έχουμε 350 ανθρώπους που εργάζονται εδώ», ανέφερε στον Alpha εκπρόσωπος Τύπου καταναλωτικής οργάνωσης στο εξωτερικό.

Οι συνδρομητές της καταναλωτικής οργάνωσης έχουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα της και σε ειδικά περιοδικά και ενημερώνονται για όλα, για τις τιμές των προϊόντων, για την ποιότητά τους, για τις καταχρηστικές ενέργειες και όχι μόνο.