Την πραγματοποίηση 24ωρης ή 48ωρής απεργίας στην αρχή του δεύτερου δεκαημέρου του Μαρτίου -πιθανότατα στις 12 του μηνός- αποφάσισε το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ, που…
Σε απεργιακό κλοιό βρίσκεται και σήμερα ο δημόσιος τομέας, λόγω της δεύτερης ημέρας της 48ωρης γενικής απεργίας της ΑΔΕΔΥ, κατά του μέτρου της διαθεσιμότητας.
Απεργία για τις 18 και 19 Σεπτεμβρίου κήρυξε η ΑΔΕΔΥ κλιμακώνοντας τις αντιδράσεις της ενάντια στα σχέδια της κυβέρνησης για τη διαθεσιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων.
H 24ωρη πανελλαδική απεργία στο δημόσιο τομέα, η προαναγγελία νέων αυξήσεων στα τιμολόγια της ΔΕΗ και η αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της Ελλάδας από τον…