NASA: Δεν μπορεί να αποκλειστεί ότι η «εξωγήινη τεχνολογία» λειτουργεί στην ατμόσφαιρα της Γης

Αίσθηση έχουν προκαλέσει όλα όσα ανέφερε χθες εκπρόσωπος της NASA για τα UFO και το ενδεχόμενο ύπαρξης εξωγήινης ζωής

Η NASA δεν μπορεί να αποκλείσει ότι η «εν δυνάμει άγνωστη εξωγήινη τεχνολογία» λειτουργεί στην ατμόσφαιρα της Γης, καταλήγει μια νέα έκθεση.

Η μελέτη των ιπτάμενων δίσκων, των ΑΤΙΑ και των ισχυρισμών ότι τα εξωγήινα διαστημόπλοια επισκέπτονται τη γη αποτελούν μέρος θεωριών που εδώ και χρόνια ακούγονται αλλά δεν μπορούν να αποδειχτούν.

Ωστόσο, χθες, η NASA είπε ότι ήθελε να διαλύσει την «αρνητική αντίληψη» γύρω από τα μη αναγνωρισμένα ιπτάμενα αντικείμενα και να το δημιουργήσει ένα επιστημονικά αξιοσέβαστο πεδίο μελέτης.

Ως μέρος της προσπάθειας να τεθεί η μελέτη των ΑΤΙΑ σε μια πιο επιστημονική βάση, εκπρόσωπος της NASA ανέφερε ότι προτιμούσε να τα αποκαλεί UAP - «μη αναγνωρισμένα ανώμαλα φαινόμενα».

Στο πάνελ της NASA, αποτελούμενο από 16 ειδικούς σε επιστημονικά πεδία που σχετίζονται με το θέμα και συνέταξαν μια έκθεση για τα UAP που ανέφερε μεταξύ άλλων ότι: «Παγκοσμίως έχουν εντοπιστεί παρατηρήσεις αντικειμένων στον ουρανό μας που δεν μπορούν να αναγνωριστούν ως μπαλόνια, αεροσκάφη ή φυσικά γνωστά φαινόμενα, ωστόσο υπάρχουν περιορισμένες παρατηρήσεις υψηλής ποιότητας.

Η φύση της επιστήμης είναι να εξερευνά το άγνωστο και τα δεδομένα είναι η γλώσσα που χρησιμοποιούν οι επιστήμονες για να ανακαλύψουν τα μυστικά του σύμπαντός μας».«Παρά τις πολυάριθμες αναφορές και εικόνες, η απουσία συνεπών, λεπτομερών και επιμελημένων παρατηρήσεων σημαίνει ότι επί του παρόντος δεν έχουμε το σύνολο των δεδομένων που απαιτούνται για να βγάλουμε οριστικά, επιστημονικά συμπεράσματα σχετικά με το UAP».

Η έκθεση ανέφερε ότι δεν υπάρχει «κανένας λόγος» να συμπεράνουμε ότι οι υπάρχουσες αναφορές UAP έχουν εξωγήινη προέλευση. Αλλά τονίζεται ότι είναι εύλογο το να πιστεύει κανείς ότι υπάρχουν εξωγήινες μορφές ζωής στον γαλαξία, όπως είναι επίσης εύλογο ότι υπάρχει «δυνητική άγνωστη εξωγήινη τεχνολογία που λειτουργεί στην ατμόσφαιρα της Γης».

Η έκθεση δεν ήταν μια ανασκόπηση προηγούμενων περιστατικών UFO αλλά ένας «οδικός χάρτης» του τρόπου επιστημονικής μελέτης και αξιολόγησης των UAP στο μέλλον.

Διαβάστε τα ευρήματα της έρευνα ΕΔΩ

«Η πιθανότητα να υπάρχει εξωγήινη ζωή είναι σχεδόν 100%», αναφέρει Έλληνας επιστήμονας

Σήμερα (15/09), ο επόπτης στο Κέντρο Διαστημικών Ερευνών, Σταμάτης Κριμιζής, εξέφρασε την άποψη ότι η NASA, σύμφωνα με τον ιδρυτικό της νόμο, δεν αποκρύπτει στοιχεία και προσέθεσε ότι η πιθανότητα να υπάρχει άλλη μία Γη στο σύμπαν συγκεντρώνει σχεδόν 100%, μιλώντας στην ΕΡΤ.

Απαντώντας για το ενδεχόμενο να βρεθεί κάποια στιγμή στο διάστημα ζωή από άλλο είδος, ο κ. Κριμιζής τόνισε ότι υπάρχουν γύρω στα 40 δισεκατομμύρια εξωπλανήτες παρόμοιοι με τη Γη. «Αν βάλουμε αυτούς τους αριθμούς, μαζί με όλα αυτά και προσθέσουμε το γεγονός ότι υπάρχουν και 2 τρισεκατομμύρια γαλαξίες, φθάνουμε σε πιθανότητες με έναν αριθμό με είκοσι μηδενικά. Η πιθανότητα να υπάρχει άλλη μία Γη σε έναν από αυτούς τους γαλαξίες είναι σχεδόν 100%, αλλά οι αποστάσεις είναι τέτοιες, που δεν θα το μάθουμε ποτέ. Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα», προσέθεσε ο επιστήμονας.