ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Mitsubishi: H πέμπτη γενιά του L200 (photos & Video)

Mitsubishi: H πέμπτη γενιά του L200 (photos & Video)

Μετά από 9 χρόνια (και παραγωγή 1.300.000 μονάδων), το Mitsubishi L200 pickup truck αλλάζει. Ο νέος διάδοχος του μοντέλου δημιουργεί την κατηγορία των Sport Utility Trucks.

H χρήση των pickup από ιδιώτες είναι αρκετά πρόσφατη τάση στην Ευρώπη, οι αγοραστές του L200 ωφελούνται από την 60χρονη εμπειρία και παρουσία της Mitsubishi Motors. Μία παρουσία, η οποία ξεκίνησε το 1946 με το Mizushima και συνεχίστηκε με την παραγωγή τεσσάρων διαδοχικών γενεών (και 4.077.000 μονάδων από το 1978 μέχρι το φθινόπωρο του 2014) του L200.

Στρατηγικής σημασίας μοντέλο για τη Mitsubishi Motors Corporation, το L200 («Triton» ή «Strada» εκτός Ευρώπης), υποστηρίζει ένα τεράστιο βιομηχανικό οικοσύστημα στην Ταϋλάνδη που έχει αναλάβει όλη την παραγωγή από την τρίτη κιόλας γενιά.

Το νέο L200 κατασκευάζεται στο «2ο Εργοστάσιο» της Mitsubishi Motors Thailand στο Laem Chabang με στόχο πωλήσεων 200.000 μονάδων/χρόνο (έναντι 130.000 μονάδων του απερχόμενου L200) και προορισμό όλες τις παγκόσμιες αγορές (πλην Ιαπωνίας, ΗΠΑ και Καναδά), με την Ευρώπη τη δεύτερη μεγαλύτερη (12%), μετά τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας (ASEAN).

Στην Ευρώπη, όπου οι συνολικές πωλήσεις του απερχόμενου L200 θα έχουν φτάσει τις 220.000 μονάδες μέχρι το τέλος της παραγωγής, το L200 είναι ισχυρός συντελεστής των κερδών της περιοχής. Για το CY2014 – την τελευταία πλήρη χρονιά – 18.371 μονάδες έχουν ήδη πουληθεί (εξαιρουμένης Ρωσίας και Ουκρανίας), δηλ. το 13% του όγκου της Ευρωπαϊκής αγοράς της MMC (34 χώρες) με το Ηνωμένο Βασίλειο, την Τουρκία, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Αυστρία να αποτελούν το Top 5.

Εντελώς Νέο

Η 5η γενιά του L200 εξελίχθηκε αποκλειστικά από την MMC μέσα σε 28 μήνες. Εκφράζει την τελευταία εκδοχή της φιλοσοφίας Sport Utility Truck, που παρουσιάστηκε το 2005 από το προηγούμενο L200, προκειμένου να ικανοποιήσει τις συνεχώς διαφοροποιούμενες ανάγκες των παγκόσμιων πελατών pickup truck για στυλ, άνεση, οδηγησιμότητα, εξοπλισμό και αντοχή.

Επιπλέον, για το νέο L200 οι μηχανικοί στόχευσαν στις χαμηλότερες δυνατές περιβαλλοντικές επιπτώσεις ( μείωση εκπομπών CO2 από 199 g/km).

Το L200 Με μία ματιά

  • Νέο σπορτίφ στυλ, που διατηρεί την εκφραστική σχεδίαση "J-Line" – σήμα κατατεθέν του απερχόμενου L200 (στο Double Cab) με χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής 0.40 CD και βάρος σε λογικά πλαίσια για μία άριστη αναλογία ισχύος / βάρους.
  • Αυξημένη ευρυχωρία σε συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις (και με τον μικρότερο κύκλο στροφής 5,9 m στην κατηγορία) και ανταγωνιστικό μήκος καρότσας.
  • Σημαντική αναβάθμιση αντιληπτής ποιότητας σε συνδυασμό με καλύτερη θέση καθισμάτων και οδήγησης, βελτιωμένη οδηγική άνεση, βελτιωμένα χαρακτηριστικά θορύβων, κραδασμών & τριγμών (NVH) κλπ....για ανώτερα επίπεδα άνεσης στο ταξίδι.
  • Πρόσθετη άνεση διπλών θυρών (δηλ. 4 πόρτες) στο Club Cab.
  • Νέος κινητήρας 2.4 L 154 ps / 181 ps 4N15 MIVEC Diesel – έκδοση μεγαλύτερου κυβισμού του 4N13 (ASX και Lancer) και κινητήρια σύνολα 4N14 (Outlander), που επιτρέπουν τη μείωση των εκπομπών CO2 από 199 g/km του απερχόμενου L200 στα 169 g/km για το νέο L200 (έναντι 190 - 250 g/km του ανταγωνισμού).
  • Νέο 6 M/T (και νέο 5 A/T) για βελτιωμένες επιδόσεις, χαμηλότερες εκπομπές CO2 και μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης.
  • Αυξημένη αντοχή λόγω σχεδίασης – από το ισχυρότερο αμάξωμα και πλαίσιο μέχρι κινητήρες μειωμένων απαιτήσεων συντήρησης (διαστήματα αλλαγής λαδιού από 15.000 km, τώρα 20.000 km, service προηγούμενου Α/Τα από 80.000 km, τώρα Α/Τ χωρίς απαιτήσεις συντήρησης, λεπτομερής αντιδιαβρωτική προστασία...)
  • Super Select 4WD II (με κοντό διαφορικό) παραμένει με ηλεκτρονικό σύστημα επιλογέα μέσω περιστροφικού χειριστηρίου.
  • 7% υψηλότερη στρεπτική ακαμψία του νέου πλαισίου
  • Βελτιστοποιημένη ρύθμιση της ανάρτησης
  • Προσθήκη συστημάτων Lane Departure Warning, Trailer Stability Assist, Hill Start Assist.
  • Προβολείς HID (με ενσωματωμένη λειτουργία φώτων ημέρας LED και προβολείς Bi-Xenon) για βελτιωμένη ορατότητα το χειμώνα ή κατά τη νυχτερινή οδήγηση.
  • Βελτιωμένη παθητική ασφάλεια (ενισχυμένη πατενταρισμένη δομή RISE της MMC, αερόσακος γονάτων οδηγού,)
  • Νέα χαρακτηριστικά, περιλαμβάνουν (διαθεσιμότητα ανάλογα με το μοντέλο και την αγορά):
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Σύστημα λειτουργίας χωρίς κλειδί με διακόπτη stop/start κινητήρα
  • Cruise Control με ρυθμιζόμενο περιοριστή ταχύτητας
  • Διζωνικό αυτόματο A/C
  • Χειριστήρια αλλαγών ταχυτήτων (paddles) στο τιμόνι
  • Κολόνα τιμονιού με ρυθμιζόμενη απόσταση και κλίση
  • Σύστημα ραδιοφώνου Digital Audio Broadcasting
  • Θύρα USB

Σχετικές ειδήσεις