ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

AirFastTickets: Αναστολή των υπηρεσιών της λόγω χρέους

AirFastTickets: Αναστολή των υπηρεσιών της λόγω χρέους

Σε διαπραγματεύσεις με τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) φέρεται να βρίσκεται η ελληνική εταιρία AirFastTickets, με έδρα στις ΗΠΑ, μετά τη δημοσίευση μιας επιστολής, βάσει της οποίας αναστέλλεται η λειτουργία της λόγω χρέους 45 εκατομμυρίων ευρώ -«Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα», καθησυχάζει η εταιρία.

«Δυστυχώς, σας ενημερώνουμε ότι ήμασταν αναγκασμένοι να αναστείλουμε τη λειτουργία του βρετανικού γραφείου της AirFastTickets, λόγω της αδυναμίας της να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς τις αεροπορικές εταιρίες μέσα στο προκαθορισμένο χρονικό διάστημα για τις πωλήσεις του Μαΐου.

Παράλληλα, προχωρήσαμε σε αναστολή της λειτουργίας του γραφείου τόσο στην Ελλάδα, όσο και στη Γερμανία, λόγω της κοινής ιδιοκτησιακής δομής τους», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην επιστολή που στάλθηκε στις αεροπορικές εταιρίες.

Η AirFastTickets, μάλιστα, η οποία έχει κληθεί εδώ και αρκετές εβδομάδες από την Ένωση για συζητήσεις προκειμένου να βρεθεί λύση στο θέμα της, φέρεται να αδυνατεί να καταβάλει πληρωμές 13,9 εκατ. ευρώ για το Ηνωμένο Βασίλειο, 22 εκατ. ευρώ για τη Γερμανία και 9 εκατ. ευρώ για την Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, πως η εταιρεία εξακολουθεί να προμηθεύει την αμερικανική αγορά με εισιτήρια, καθώς στις ΗΠΑ δεν ισχύει η δικαιοδοσία της ΙΑΤΑ…

Από την πλευρά της, η ελληνική εταιρία απάντησε στα δημοσιεύματα - μέσω ανακοίνωσης - στην οποία τονίζεται: «Η Airfasttickets βρίσκεται σε συζητήσεις με την ΙΑΤΑ σχετικά με τους όρους πληρωμής των ομολόγων / εγγυητικών επιστολών της για ποσά που προέκυψαν ως αποτέλεσμα της ταχείας και σημαντικής αύξησης του όγκου των πωλήσεων της εταιρείας. Οι συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη και είναι εμπιστευτικές, ενώ είμαστε σίγουροι ότι θα επιτευχθεί μια αμοιβαία επωφελής συμφωνία. Η Εταιρεία παραμένει οικονομικά σταθερή και οι επιχειρηματικές μας δραστηριότητες συνεχίζονται κανονικά».

Στο μεταξύ, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Airfasttickets Νικόλαος Κοκλώνης, δήλωσε ότι τα χρήματα που οφείλονται βρίσκονται σε τραπεζικούς λογαριασμούς, ενώ το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί θα λυθεί, καθώς συνεχίζονται οι σχετικές συζητήσεις με την ΙΑΤΑ.

«Είμαστε μια διεθνής εταιρεία και δεν έχουμε κανένα πρόβλημα», δηλώνει και συνεχίζει: «Έχουμε αποφασίσει στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου ότι είναι καλύτερο για μας να συνεργαστούμε, ώστε να συνεχίσουμε την ανάπτυξη μας»

Διαβάστε ακόμα:

ΟΛΠ: Ξεπέρασαν τα 2 εκατ. οι αφίξεις/αναχωρήσεις των επιβατών κρουαζιέρας