Μετρό Αθήνας - Γραμμή 4: Φωτογραφίες από τη σήραγγα μήκους 1,4 χλμ. κάτω από το Γαλάτσι
Η «Νίκη» κινείται από το Γαλάτσι με κατεύθυνση τον «Ευαγγελισμό», όπου και θα συναντήσει στο τέλος του 2026 τον δίδυμο μετροπόντικα «Αθηνά»
Ξενάγηση στο εργοτάξιο της «Βεϊκου» και το TBM «Νίκη», τον δεύτερο μετροπόντικα που, με αφετηρία το Άλσος Βεϊκου στο Γαλάτσι, κατασκευάζει τη σήραγγα της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας
Ολοκληρώθηκε η διάνοιξη της σήραγγας μήκους 1.400 μέτρων κάτω από το Γαλάτσι, με αποτέλεσμα ο μετροπόντικας «Νίκη» να κατευθύνεται προς τον σταθμό «Ελικώνος» και οι εργασίες της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας να βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.
Η «Νίκη» κινείται από το Γαλάτσι με κατεύθυνση τον «Ευαγγελισμό», όπου και θα συναντήσει στο τέλος του 2026 τον δίδυμο μετροπόντικα «Αθηνά», ολοκληρώνοντας από κοινού την υπόγεια σήραγγα μήκους 12,8 χιλιομέτρων της Γραμμής 4 «Άλσος Βεΐκου – Γουδή».
Δείτε τις εικόνες από τις εργασίες στη Γραμμή 4 του Μετρό
.jpg?t=3SkwZMiGafW8sedmkBJRlw)
Ξενάγηση στο εργοτάξιο της «Βεΐκου»
SOOC.jpg?t=iXO2Lt3kUhFRIGH4V2EZAg)
Το εργοτάξιο της «Βεΐκου» και στη γραμμή 4 του Μετρό.
SOOC.jpg?t=w6q2seMK9xqV62EmN1nANQ)
Ξενάγηση στο εργοτάξιο της «Βεΐκου» στη σήραγγα της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας
SOOCΟ δεύτερος TBM, η «Αθηνά», ξεκίνησε από το φρέαρ Κατεχάκη και κινείται σε αντίθετη κατεύθυνση. Μέχρι σήμερα έχει διανοίξει 3,1 χιλιόμετρα σήραγγας – δηλαδή το 60% της συνολικής διαδρομής της - έχοντας ήδη περάσει τους σταθμούς «Γουδή», «Ζωγράφου» και «Ιλίσια», ενώ επόμενοι σταθμοί είναι η «Πανεπιστημιούπολη» και η «Καισαριανή».
.jpg?t=N4JkN0LyqAoZHM2CFf3t9A)
Τα έργα στο Μετρό της «Βεΐκου» στο Γαλάτσι.
SOOC.jpg?t=xud80N921N7qcGGnRivVrg)
Ξενάγηση στο εργοτάξιο της «Βεΐκου»
SOOC.jpg?t=mEgULy5KhsErK4Dmg69Lvw)
Έργα στη γραμμή 4 του Μετρό
SOOCΟι δύο - νέας γενιάς μετροπόντικες της ΑΒΑΞ δεν περιορίζονται στη διάνοιξη αλλά κατασκευάζουν τη σήραγγα, καθώς σε κάθε 1,5 μέτρο προόδου τοποθετούν αντίστοιχης διάστασης τσιμεντένιο δακτύλιο, που αποτελείται από 7 κομμάτια (segments). Επίσης, είναι εφοδιασμένοι με το σύστημα SSP-E που μπορεί να προβλέψει αν υπάρχει αλλαγή στη γεωλογία για τα επόμενα 40 μέτρα, μεταβολές που παρακολουθούνται συνεχώς από το πιλοτήριο του μετροπόντικα. Τα συνήθη πετρώματα είναι ο Αθηναϊκός Σχιστόλιθος, ο Ασβεστόλιθος και ο Ψαμμίτης.
Το Φρέαρ Βεΐκου σε αριθμούς:
- 120 εργαζόμενοι - τρεις βάρδιες
- Μηδενικά σοβαρά ατυχήματα
- 110 μέτρα το μήκος του TBM – Βάρος 1.500 τόνους
- 10 με 15 μέτρα σήραγγας κατασκευάζονται καθημερινά (αναλόγως με τις ιδιαιτερότητες του υπεδάφους)
- βάθος εκσκαφής 32 – 35 μέτρα
- απομάκρυνση 1.500 – 2.000 κυβικών μέτρων χώματος καθημερινά
.jpg?t=zDNNcs5Ft88Kd6GQ1Efl9w)
Σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες στο Μετρό στη λεωφόρο Βεΐκου στο Γαλάτσι για τη γραμμή 4.
SOOCΜε συνολικό μήκος 12,8 χιλιόμετρα και 15 σύγχρονους σταθμούς, η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, που κατασκευάζεται από την κοινοπραξία ΑΒΑΞ – GHELLA – ALSTOM, θα συνδέσει περιοχές της Αθήνας, όπως την Κυψέλη, τα Εξάρχεια και το Κολωνάκι, διευκολύνοντας αποφασιστικά τις μετακινήσεις.
Ενδεικτικά, ο χρόνος μετακίνησης από το «Άλσος Βεΐκου» στα «Δικαστήρια» της Ευελπίδων θα είναι μόλις 5 λεπτά και μέχρι την «Πανεπιστημιούπολη» του Ζωγράφου σε 14 λεπτά της ώρας. H ολοκλήρωση της κατασκευής της σήραγγας της Γραμμής 4 αναμένεται εντός του 2026, επιβεβαιώνοντας την αξιοπιστία, την υψηλή τεχνογνωσία και την εμπειρία του Ομίλου ΑΒΑΞ στην κατασκευή σύνθετων έργων υποδομής.
.jpg?t=IJJL0u16Sw-MmpijW3GQlA)
Ξενάγηση στο εργοτάξιο της «Βεΐκου»
SOOC.jpg?t=-FPprb-alTGhtFAp45d3MA)
Σε εξέλιξη οι εργασίες στο Μετρό στη λεωφόρο Βεΐκου
SOOC.jpg?t=wjqJQ59pk0m3hClCz8VoQw)
Ξενάγηση στο εργοτάξιο της «Βεϊκου» και το TBM «Νίκη», τον δεύτερο μετροπόντικα που, με αφετηρία το Άλσος Βεϊκου στο Γαλάτσι, κατασκευάζει τη σήραγγα της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας
SOOC.jpg?t=wD_UToyfgOdpiMTwnboTsA)
.jpg?t=A2ocMFRAGAtpma4TBX2G2Q)
.jpg?t=f9o1obk2OtvSkQsYKS6lNQ)
Διαβάστε επίσης