Πάτρα: Η Αστυνομία μπήκε στο Δημοτικό Συμβούλιο
Αντιδράσεις στους δημοτικούς συμβούλους προκάλεσε η παρουσία της Αστυνομίας στο ΔΣ της Πάτρας.
Σύμφωνα με το Dete.gr, για άγνωστο λόγο άνδρες της Ασφάλειας, της ομάδας ΔΙΑΣ αλλά και ο Αστυνομικός Διευθυντής Αντώνης Αγγελόπουλος βρέθηκαν... σε μία δημοκρατική διαδικασία.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι κατήγγειλαν το γεγονός που τους φάνηκε ιδιαίτερο περίεργο, καθώς η Αστυνομία ήταν απούσα σε περιπτώσεις που πραγματοποιούνταν συνεδριάσεις, στην οποία το «παρών» έδιναν εξαγριωμένοι πολίτες.
Η Αστυνομική Διεύθυνση Αχαΐας δεν έχει εκδώσει ανακοίνωση ενώ αρκετοί δημοτικοί σύμβουλοι αναζητούν... τον τηλεφωνητή προς τη αστυνομία.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
10:14
∙
WHAT THE FACT
Το τεστ με την σελίδα Α4 στην πόρτα του ψυγείου για να μην σπαταλάτε ρεύμα το καλοκαίρι
10:04
∙
WHAT THE FACT