Έφυγαν από τους καταπέλτες

Λύθηκε το θέμα με το επιβατηγό πλοίο «RUZGAR", το οποίο εμπόδιζαν ναυτεργάτες να λύσει κάβους από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας...

Λύθηκε το θέμα με το επιβατηγό πλοίο «RUZGAR", το οποίο εμπόδιζαν ναυτεργάτες να λύσει κάβους από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Το πλοίο απέπλευσε τελικά στις 20:30 καθώς ικανοποιήθηκε, σύμφωνα με το Λιμενικό, το αίτημα της ΠΝΟ, να ναυτολογηθούν περισσότεροι Έλληνες ναυτικοί στο συγκεκριμένο επιβατηγό

Το πρωί οι επιβάτες και ένας μέρος φορτηγών και οχημάτων που ήταν να ταξιδέψουν με το "RUZGAR" αναχώρησαν για το Πρίντεζι και το Μπάρι της Ιταλίας με άλλα πλοία.

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή