Τα εσώρουχα και τα μπλουζάκια που χάρισαν στην «Anora» πέντε βραβεία Όσκαρ

Πώς η εταιρία παραγωγής της ταινίας "Anora" ξόδεψε για την προώθησή της τα τριπλάσια χρήματα από τον προϋπολογισμό της και κατέληξε με πέντε βραβεία Όσκαρ

Τα εσώρουχα και τα μπλουζάκια που χάρισαν στην «Anora» πέντε βραβεία Όσκαρ

Ταινία έναρξης είναι το βραβευμένο με Χρυσό Φοίνικα "Anora" του Σον ΜΠέικερ

Μπορεί το «Anora» του Σον Μπέικερ να είχε προϋπολογισμό μόλις 6 εκατ. δολάρια και να ήταν η φθηνότερη παραγωγή από τις δέκα που διεκδίκησαν το Όσκαρ καλύτερης ταινίας, ωστόσο το μάρκετινγκ και η διαφημιστικπή καμπάνια της ταινίας κόστισε τα τριπλάσια αλλά και πάλι, το στούντιο παραγωγής σκέφτηκε διαφορετικά και τα επένδυσε... αλλιώς.

Για παράδειγμα, τον περσινό Νοέμβριο σε ένα πάρκινγκ της Melrose Avenue του Λος Αντζελες, άνοιξε ένα pop-up κατάστημα για μία ημέρα που πουλούσε αναμνηστικά της ταινίας. Ενώ το κατάστημα άνοιγε στις 15.00, η ουρά που σχηματίστηκε στις 10 το πρωΐ αριθμούσε 300 άτομα. Μπλουζάκια και πόστερ με την Ανι της ταινίας σε στρίπερ πόζες (35 δολάρια) και ατάκες της ταινίας τυπωμένες πάνω τους καθώς και στρινγκ με τον τίτλο της ταινίας (15 δολάρια) έγιναν ανάρπαστα ασφαλώς. Μια άλλη διαφημιστική κίνηση που έκανε εντύπωση ήταν στην πρώτη, ειδική προβολή της ταινίας στο Χόλιγουντ όπου η αίθουσα ήταν γεμάτη με στρίπερ και σεξεργάτες-τριες αντι για μέλη της Ακαδημίας Κινηματογράφου με ψήφο στα Όσκαρ. Το στούντιο έστρεψε την καμπάνια του για την ταινία στην Gen Z και «ανεξάρτητη» υφή της παραγωγής της και όχι στους κριτικούς κινηματογράφου και τους ανθρώπους του χώρου όπως γίνεται συνήθως.

Ήταν η δεύτερη φορά που το στούντιο παραγωγής, Neon κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης ταινίας τα τελευταία πέντε χρόνια μετά τα «Παράσιτα» του Μπονγκ Τζουν-χο.

Το «Anora» έχει φτάσει ώς τώρα τα 42 εκατ. δολάρια σε εισπράξεις σε όλο τον κόσμο, ποσό που αναμένεται να αυξηθεί ακόμα περισσότερο από τις θεάσεις της ταινίας στις πλατφόρμες Apple και Amazon. Δεν ξεχνάμε ασφαλώς και την επικράτησή του στα Όσκαρ με πέντε βραβεία.

Το «The Brutalist» του στούντιο Α24 είχε προϋπολογισμό στα 10 εκατ. δολάρια και και διαφημιστική καμπάνια παρόμοια σε ύψος με αυτή της «Anora», με τη διαφορά ότι τα μπλουζάκια και τα άλλα αναμνηστικά της ταινίας ήταν πιο περιορισμένα.

Για το «A complete unknown» σχετικά με το ξεκίνημα της καριέρας του Μπομπ Ντίλαν στη Νέα Υόρκη, κυκλοφορούν τζιν μπουφάν και παντελόνια, ακόμα και μια μοτοσικλέτα Triumph σαν αυτή που χρησιμοποιούσε ο Τίμοθι Σαλαμέ στην ταινία έναντι 12.895 δολαρίων. Παράλληλα, το μπαρ Dante στη Νέα Υόρκη έκανε συμφωνία με το στούντιο παραγωγής της ταινίας και την εταιρία παραγωγής του ουίσκι του Μπομπ Ντίλαν, «Heaven’s Door Tennessee Whiskey» και προσφέρει αποκλειστικά στους θαμώνες του το κοκτέιλ «Like a rolling stone».

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή