Baltasar Revolt R: Το ηλεκτρικό track car που ζυγίζει λιγότερο από ένα MX-5

 Η ισπανική Baltasar παρουσιάζει το πρωτότυπο Revolt R των 500 ίππων που προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα.

Baltasar Revolt R: Το ηλεκτρικό track car που ζυγίζει λιγότερο από ένα MX-5

Του Γιάννη Σκουφή

Η Baltasar, μια μικρή αλλά φιλόδοξη εταιρεία από την Ισπανία, παρουσίασε το Revolt R Concept: ένα καθαρόαιμο ηλεκτρικό track car, ελαφρύτερο ακόμη και από ένα Mazda MX-5 και με επιδόσεις φόρτισης που θυμίζουν smartphone.

Πρόκειται για μια πιο ακραία εκδοχή του αρχέτυπου Revolt του 2021, κατασκευασμένη σχεδόν εξολοκλήρου από ανθρακονήματα και σχεδιασμένη αποκλειστικά για χρήση εντός πίστας. Η πλατφόρμα του Revolt R βασίζεται σε μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα, με προστατευτικό κλωβό ασφαλείας από ειδικό ατσάλι, σύμφωνα με τις προδιαγραφές της FIA.

Ανάρτηση και επιμέρους εξαρτήματα κατασκευάζονται από κράματα αλουμινίου και ανθρακονήματα με αποτέλεσμα το συνολικό βάρος να είναι κάτω από 800 κιλά, δηλαδή τουλάχιστον 270 λιγότερα από ένα Mazda MX-5.

Η Baltasar δεν ανακοίνωσε ακόμη επίσημα τις προδιαγραφές του συστήματος κίνησης, αλλά θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι διατηρεί την ίδια διάταξη με το αρχικό Revolt: δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένοι στον πίσω άξονα με συνδυαστική απόδοση 500 ίππων και 1.000 Nm.

Η μπαταρία λειτουργεί σε αρχιτεκτονική 700 V και μπορεί να φορτίσει έως και το 80% σε μόλις 5 λεπτά, αν και δεν έχει ανακοινωθεί η ακριβής χωρητικότητά της. Η βασική έκδοση προσφέρει αυτονομία πάνω από 480 χιλιόμετρα, γεγονός που αποτελεί μια ένδειξη για το τι μπορεί να περιμένει κανείς από την έκδοση R.

Το αεροδυναμικό πακέτο έχει επίσης αναβαθμιστεί σημαντικά. Έτσι μπροστά υπάρχει ένα νέο splitter, επανασχεδιασμένα φτερά και προβολείς, ενώ πίσω δεσπόζει μια μεγάλη φτερούγα από ανθρακονήματα. Οι χρυσές ζάντες και τα slick ελαστικά υπογραμμίζουν τον ακραίο χαρακτήρα του πρωτοτύπου.

Η παραγωγή αναμένεται να είναι εξαιρετικά περιορισμένη και η τιμή θα ξεκινά από περίπου 450.000 ευρώ. Δεν έχει ανακοινωθεί επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας, αλλά το Revolt R δείχνει ήδη έτοιμο να διεκδικήσει τη δική του θέση ανάμεσα στα κορυφαία εξηλεκτρισμένα track cars της εποχής.

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή