ΚΟΣΜΟΣ

«Τα συντρίμμια της πτήσης M370 μπορεί να μην βρεθούν ποτέ»

«Τα συντρίμμια της πτήσης M370 μπορεί να μην βρεθούν ποτέ»

Ο επικεφαλής των ερευνών για το μοιραίο αεροσκάφος, ο Αυστραλός Άνγκους Χιούστον, συνιστά μεγάλη υπομονή σε όλους

Ο άνθρωπος που ανέλαβε να συντονίσει την επιχείρηση για την ανεύρευση του Boeing των μαλαισιανών αερογραμμών ή έστω κάποιων ενδείξεων για το πού μπορεί να συνετρίβη δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου:

«Είναι μια πολύ δύσκολη αποστολή και δεν πρόκειται να λυθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες».

Όπως αναφέρει η Syndey Herald, ο Houstοn προειδοποίησε ότι τα συντρίμμια μπορεί να μην βρεθούν ποτέ.

«Αν δεν βρούμε συντρίμμια στην επιφάνεια τότε θα πρέπει να επανεξετάσουμε το τι θα κάνουμε μετά», δήλωσε.

Οι έρευνες στην περιοχή που έχουν οριοθετήσει οι Αυστραλοί βάσει των υπολογισμών συνεχίζονται, με τη συμμετοχή δέκα αεροσκαφών και εννέα πολεμικών πλοίων.

Στην θαλάσσια περιχοή έφτασε και ένα πολεμικό πλοίο εξοπλισμένο με τη συσκευή, η οποία καλείται να ανακαλύψει πού βρίσκονται τα «μαύρα κουτιά» του αεροπλάνου.

Ο χρόνος βέβαια για την ανεύρεση των μαύρων κουτιών κυλά αντίστροφά, καθώς συμπληρώνεται σε λίγες ημέρες ένας ολόκληρος μήνας από την εξαφάνιση της συγκεκριμένης πτήσεις και οι μπαταρίες εξαντλούνται.

Τα μαύρα κουτιά είναι τα μόνα που μπορούν να ρίξουν φως στην υπόθεση του αεροπλάνου και να βάλουν έτσι τέλος στις δεκάδες θεωρίες που αναπτύσσονται σχετικά με τι συνέβη τη μοιραία νύχτα της 8ης Μαρτίου, όταν το αεροπλάνο αναχώρησε από την Κουάλα Λουμπούρ για το Πεκίνο.

Εν τω μεταξύ, μία νέα εκδοχή σχετικά με την τελευταία επικοινωνία του πιλότου (ή του συγκυβερνήτη) με τον πύργο ελέγχου έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Μεταφορών της Μαλαισίας.

Οι τελευταίες λέξεις του πιλότου δεν φέρεται να ήταν «Εντάξει, καληνύχτα», αλλά «Καληνύχτα Malaysian τρία επτά μηδέν».

Το υπουργείο ανέφερε ότι έρευνες θα δείξουν εάν ήταν ο πιλότος ή ο συγκυβερνήτης αυτός που είπε τις τελευταίες λέξεις.

Αναλυτές εκτιμούν ότι το μήνυμα αυτό αποτελεί απλά μία πιο επίσημη εκδοχή της επικοινωνίας, αφού είναι συνηθισμένος τρόπος επαφής του πιλότου με τον πύργο ελέγχου.

Δεν είναι γνωστό γιατί οι Αρχές χρειάστηκαν ωστόσο τόσο καιρό για να ανακοινώσουν την νέα εκδοχή.

Διαβάστε επίσης:

Τρεις εβδομάδες μετά και το θρίλερ με το αεροσκάφος συνεχίζεται!

Χαμένο Boeing: Σχεδόν αδύνατος ο εντοπισμός του «μαύρου κουτιού»