ΠΑΙΔΕΙΑ

Αλλαγές στα σχολεία: Αυτή την ώρα θα χτυπάει το κουδούνι

Αλλαγές στα σχολεία: Αυτή την ώρα θα χτυπάει το κουδούνι

Τη μετάθεση της ώρας έναρξης των μαθημάτων κατά 45 λεπτά, μελετά το υπουργείο Παιδείας.

ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΩΡΑΡΙΟ

Στις 9 το πρωί αντί για τις 8:15, θα αρχίζουν τα μαθήματα, σύμφωνα με τις αλλαγές που εξετάζει το υπουργείο και τα όσα προανήγγειλε ο Κώστας Γαβρόγλου.

Μιλώντας στην κρατική τηλεόραση, ο υπουργός Παιδείας, αναφέρθηκε στις αλλαγές που σχεδιάζει η κυβέρνηση στο εκπαιδευτικό σύστημα, μεταξύ των οποίων είναι και αυτή του ωραρίου στην έναρξη των σχολείων.

«Είναι μια σκέψη που επεξεργαζόμαστε, διότι και διεθνείς έρευνες δείχνουν ότι αυτό ευνοεί πάρα πολύ τα παιδιά και πολλές οικογένειες», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η σκέψη του υπουργείου θέλει τα μαθήματα να αρχίζουν στις 09:00 και να ολοκληρώνονται 45 λεπτά αργότερα από το ωράριο που ίσχυε μέχρι τον Ιούντιο (13:15).

Είναι «δύσκολο αλλά όχι ανέφικτο» τόνισε ο κ. Γαβρόγλου και ξεκαθάρισε ότι η ζώνη δραστηριοτήτων δεν θα αλλάξει. «Οι μαθητές θα μπορούν να προσέρχονται στο σχολείο στις 07.30 όπως γίνεται και σήμερα» σημείωσε, αναγνωρίζοντας ότι η χρονική μετάθεση της έναρξης των μαθημάτων θα δημιουργούσε πρόβλημα στους εργαζόμενους γονείς.

Συγκεκριμένα, ο κ. Γαβρόγλου σημείωσε πως πρόκειται για μία σκέψη η οποία ακόμη κι αν αποφασιστεί δεν θα είναι δυνατό να εφαρμοστεί από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Το νέο Λύκειο

Για μετά τον Δεκαπενταύγουστο μετατέθηκε η ανακοίνωση για το νέο Λύκειο. Οι εισηγητές φιλοδοξούν ότι θα δοθεί ο προσανατολισμός προς μια σταδιακή «πολυκλαδικότητα». Στην κατεύθυνση ατή προτείνεται κοινός κορμός στην Α' τάξη των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων και σταδιακή οργάνωση των Β' και Γ' τάξεων, στη λογική επιλογών. Ταυτόχρονα, προτείνεται η άμεση επέκταση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, ώστε να συμπεριλάβει και την Α' Λυκείου.

Παράλληλα, στην Γ' Λυκείου προτείνεται τα μαθήματα να διδάσκονται εντός ευρύτερων επιστημονικών ενοτήτων και για περισσότερες ώρες, ώστε να μπορεί η εκπαιδευτική διαδικασία να είναι ουσιαστική, κάτι που σύμφωνα με εκτιμήσεις θα περιορίσει την ανάγκη φροντιστηριακής βοήθειας.