Παρασύρσεις πεζών: «Ανοιχτή»πληγή για την Αττική - Πού οφείλονται - Η οδηγική συμπεριφορά του Έλληνα
Τι επισημαίνει πραγματογνώμονας στο Newsbomb.gr για τις παρασύρσεις πεζών.
Πηγή: Pixabay
ΕΛΛΑΔΑ

Πού οφείλονται οι συχνές παρασύρσεις πεζών – Τι επισημαίνει πραγματογνώμονας στο Newsbomb.gr

Ο μηχανολόγος – ηλεκτρολόγος μηχανικός και δικαστικός πραγματογνώμων, Παναγιώτης Μαδιάς, μιλώντας στο Newsbomb.gr εξηγεί γιατί το οδικό δίκτυο της πόλης δεν είναι ασφαλές - Τι φταίει για τις καθημερινά σχεδόν παρασύρσεις πεζών στους ελληνικούς δρόμους - Ποια είναι η συμπεριφορά του Έλληνα οδηγού - Γιατί αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση ο Δήμος Τρικκαίων - Τι λέει ο Δήμαρχος Δημήτρη Παπαστεργίου στο Newsbomb.gr

Συγκλονίζουν τα στοιχεία που έρχονται στο «φως» της δημοσιότητας και αφορούν τα θανατηφόρα τροχαία που σημειώνονται το ένα μετά το άλλο τόσο στην Αττική όσο και στην περιφέρεια. Μάλιστα, πολλά από αυτά σχετίζονται με παράσυρση πεζών.

Ο μηχανολόγος – ηλεκτρολόγος μηχανικός και δικαστικός πραγματογνώμων, Παναγιώτης Μαδιάς, μιλώντας στο Newsbomb.gr έδωσε τη δική του οπτική για το πού οφείλονται οι συχνότατες παρασύρσεις πεζών σε κεντρικούς δρόμους της πρωτεύουσας. Σύμφωνα με τον ίδιο, κυρίαρχο ρόλο παίζουν η έλλειψη διαβάσεων πεζών, η μη συμμόρφωση των οδηγών στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας καθώς και η απουσία συστηματικού ελέγχου.

«Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται έξαρση στις παρασύρσεις πεζών, μπορεί να είναι συγκυριακό αλλά έχω την εντύπωση ότι έχει χαλαρώσει λίγο η αστυνόμευση. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι από τις τελευταίες στατιστικές έρευνες προκύπτει πως η Αθήνα χαρακτηρίζεται η πλέον εχθρική πρωτεύουσα της Ευρώπης σε θέματα ασφαλείας και σε θέματα συμπεριφοράς των οδηγών προς τους πεζούς», είπε αρχικά ο Παναγιώτης Μαδιάς.

Ο ίδιος απαντώντας σε ερώτηση για το πού πιστεύει ότι οφείλεται αυτό το φαινόμενο είπε: «Δεν υπάρχει κουλτούρα, παιδεία και μόρφωση. Γιατί σε αυτή τη χώρα η πολιτεία δεν ενδιαφέρεται να δώσει κυκλοφοριακή αγωγή και ενημέρωση σε θέματα οδικής ασφάλειας; Η πολιτεία ενδιαφέρεται για την είσπραξη των διοδίων και των τελών κυκλοφορίας, η ευθύνη της σταμάτα εκεί. Ας αναρωτηθεί κανείς τον τρόπο που παίρνουμε τα διπλώματα στην Ελλάδα αλλά και το πόσο εύκολα σβήνονται οι κλήσεις».

5608747.jpg
«Στην Ελλάδα ούτε οι πεζοί αλλά ούτε και οι οδηγοί έχουν κυκλοφοριακή αγωγή», ανέφερε ο κύριος Παναγιώτης Μαδιάς.

Eurokinissi

«Σίγουρα, φταίνε και οι πεζοί που δεν περνούν από τις διαβάσεις. Στην Ελλάδα ούτε οι πεζοί αλλά ούτε και οι οδηγοί έχουν κυκλοφοριακή αγωγή. Χάνονται ανθρώπινες ζωές έτσι, γίνονται τροχαία ατυχήματα που δεν έπρεπε να έχουν γίνει», ανέφερε ο κύριος Παναγιώτης Μαδιάς.

Και πρόσθεσε: «Δεν γίνεται σωστή συντήρηση στους δρόμους, για παράδειγμα, πολλά πεζοφάναρα έχουν προβλήματα και αρκετές διαβάσεις πεζών είναι αποχρωματισμένες οι υπεύθυνοι αργούν πολύ να αποκαταστήσουν τις βλάβες με αποτέλεσμα να έχουμε ατυχήματα».

5907068.jpg
«Παγίδα» για τους πεζούς οι αποχρωματισμένες διαβάσειςEurokinissi

Παναγιώτης Μαδιάς: «Οι υφιστάμενοι νόμοι που υπάρχουν δεν εφαρμόζονται»

«Η πολιτεία πρέπει να στραφεί σε αυτά τα προβλήματα. Θα πρέπει να γίνεται έγκυρη ενημέρωση στα παιδιά προσχολικής ηλικίας για μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής. Θα πρέπει οι νόμοι να γίνουν πιο αυστηροί και να εφαρμόζονται. Οι υφιστάμενοι νόμοι που υπάρχουν δεν εφαρμόζονται», ανέφερε ο κ. Παναγιώτης Μαδιάς στο Newsbomb.gr.

«Οι ποινές δεν θα πρέπει να είναι ελαστικές, για παράδειγμα κάποιος ο οποίος βγαίνει έξω, πίνει, παρασέρνει έναν πεζό και του αφαιρεί τη ζωή, η ποινή που του αναλογεί είναι τρία χρόνια με αναστολή, μετά είναι ελεύθερος να πιεί πάλι, να οδηγήσει και να σκοτώσει», είπε.

Και συμπλήρωσε: «Υπάρχει πλήρης ανομία σε θέματα παράβασης του κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Γιατί ο Έλληνας στο εξωτερικό συμμορφώνεται αμέσως σύμφωνα με τις κρατούσες νομικές συνθήκες; Όταν πάει στη Γερμανία ο Έλληνας φοβάται να μην δώσει προτεραιότητα στον πεζό στις διαβάσεις, όταν έρχεται στην Ελλάδα κυνηγάει τον πεζό. Όταν όμως εναλλάσσονται οι ρόλοι και από οδηγός γίνεται πεζός έχει την απαίτηση από τους οδηγούς να τον σέβονται. Επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας. Το δίκιο το έχει ο πιο ισχυρός και στην προκειμένη περίπτωση ο πιο ισχυρός είναι εκείνος που είναι σε δεσπόζουσα θέση έναντι του πεζού, ο οποίος είναι ο οδηγός του αυτοκινήτου».

Η οδηγική κουλτούρα του Έλληνα - «Τον σκότωσε γιατί του πήρε το πάρκινγκ»

«Για να συνυπάρξουν όλοι ειρηνικά και χωρίς απώλειες στο συγκοινωνιακό γίγνεσθαι πρέπει να υπάρξει αμοιβαία κατανόηση, σεβασμός και τήρηση του ΚΟΚ. Δεν υπάρχει καμία πολιτισμένη χώρα που να έχει σκοτώσει άνθρωπος άνθρωπο επειδή πρόλαβε ο ένας να του πάρει τη θέση του παρκινγκ, αυτό έγινε πριν από οκτώ χρόνια στο κέντρο της Αθήνας», τόνισε.

Όπως δήλωσε ο κύριος Μαδιάς οι Έλληνες πίσω από το τιμόνι είναι «απείθαρχοι» και «αγενείς»: «Βρισίδια, φωνές και τσακωμοί είναι καθημερινό φαινόμενο στη χώρα μας γιατί δεν υπάρχει σωστή οδική συμπεριφορά. Ο Έλληνας όταν μπει στο αυτοκίνητο θεωρεί ότι αυτός δεσπόζει στον δρόμο και κανένας άλλος, θεωρεί ότι έχει μία υπερδύναμη».

Η χρήση του κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση έχει εξελιχθεί σε μάστιγα.Pexels

«Τη δεκαετία του 1960 το αυτοκίνητο ερχόμενο στην Ελλάδα αποτέλεσε σύμβολο κοινωνικής και πολιτισμικής διάκρισης. Δυστυχώς, παρά το ότι έχουν περάσει τόσα χρόνια είμαστε στην ίδια κατάσταση και από ό,τι προβλέπω η κατάσταση θα χειροτερέψει», ανέφερε.

Παναγιώτης Μαδιάς: «Να γίνει παράδειγμα ο δήμος Τρικκαίων»

Τέλος, αναφέρθηκε στους οδηγούς του δήμου Τρικκαίων ο οποίος όπως ανέφερε είναι παράδειγμα προς μίμηση καθώς οι άνθρωποι εκεί υπηρετούν σωστά τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, ενώ παράλληλα υπάρχει αλληλοσεβασμός μεταξύ οδηγού - πεζού.

«Ο κόσμος στον Δήμος Τρικκαίων υπακούει στα θέματα κυκλοφοριακής αγωγής, έχουν διαφορετική συμπεριφορά οι οδηγοί, έχουν κατανόηση και ευγένεια, είναι παράδειγμα προς μίμηση. Είναι θέμα μόρφωσης, κουλτούρας και παιδείας», ανέφερε.

Δήμαρχος Τρικκαίων στο Newsbomb.gr: «Σεβόμαστε τις διαβάσεις πεζών»

Το Newsbomb.gr επικοινώνησε με τον δήμαρχο Τρικκαίων κ. Δημήτρη Παπαστεργίου ο οποίος αναφέρθηκε στη διαφορετική οδηγική συμπεριφορά και κουλτούρα λέγοντας: «Στην επαρχία δεν έχουμε τόσο μεγάλους δρόμους σε πλάτος, οπότε είναι και πιο δύσκολο να υπάρξουν παρασύρσεις. Αυτή την ώρα σε όλη την επαρχία γίνονται έργα με αποτέλεσμα τα οδοστρώματα να μην είναι σε καλή κατάσταση και να μην τρέχουν. Το καλοκαίρι μόλις ρίξουμε ασφαλτικά μπορεί τα αυτοκίνητα να τρέχουν. Στα Τρίκαλα σεβόμαστε τις διαβάσεις πεζών, μέσω των αναπλάσεων δημιουργούμε ποδηλατόδρομους. Στην Αθήνα οι παρασύρσεις πεζών έχουν να κάνουν με πεζούς, ενώ στην επαρχία με ποδηλάτες ή πατίνια. Αυτή την ώρα προσπαθούμε να φτιάξουμε σωστούς ποδηλατόδρομους».

Το 76% των Ελλήνων οδηγών μιλούν στο τηλέφωνο

«Τρομάζουν» τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας, που διενεργήθηκε από το Ινστιτούτο Ipsos σε 12.400 άτομα από 11 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Η έρευνα καταγράφει αντιπροσωπευτικές συμπεριφορές των Ευρωπαίων στο τιμόνι.

Ένα αξιοσημείωτο μέρος αυτού του βαρομέτρου έχει να κάνει με την χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την διάρκεια της οδήγησης, με τα νούμερα να είναι τουλάχιστον ανησυχητικά, τόσο στην χώρα μας όσο και στην Ευρώπη γενικότερα.

Πάνω από τους μισούς Έλληνες που κυκλοφορούν στο εγχώριο οδικό δίκτυο (54%) επισημαίνουν την έλλειψη προσοχής ως την κύρια αιτία θανατηφόρων ατυχημάτων στους δρόμους γενικά. Δηλαδή τη θεωρούν πιο σημαντική από την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών και την υπερβολική ταχύτητα. Ωστόσο, το 80% αυτών παραδέχεται ότι στρέφει το βλέμμα του εκτός δρόμου για περισσότερο από 2 δευτερόλεπτα. Κάτι που για ένα όχημα το οποίο κινείται με 130 km/h, αντιστοιχεί σε τουλάχιστον 72 μέτρα διανυθείσας απόστασης «στα τυφλά».

Αυτή η έλλειψη προσοχής συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με τη χρήση του κινητού κατά την οδήγηση με όλες τις λειτουργίες του: τηλεφωνικές συνομιλίες, SMS, e-mails, εφαρμογές, GPS κτλ.

Συγκεκριμένα:

  • Το 84% των οδηγών χρησιμοποιεί το smartphone ή προγραμματίζει το GPS ενώ οδηγεί.
  • Το 76% δηλώνει ότι τηλεφωνεί στο τιμόνι, εκ των οποίων 44% το κάνει συχνά.
  • Το 78% κάτω των 35 ετών και το 70% άνω των 55 ετών τηλεφωνεί ενώ οδηγεί.
  • Τα στελέχη εταιρειών φαίνεται να έχουν πιο συνετή συμπεριφορά, αφού μιλούν σε ποσοστό 63%.
  • 1 στους 5 έχει τρακάρει ή έχει κινδυνέψει, ακόμη και με Bluetooth

Μεταξύ αυτών που τηλεφωνούν οδηγώντας, το 58% χρησιμοποιεί Bluetooth, με το 70% αυτών να μην θεωρεί επικίνδυνη αυτήν την πρακτική, παρόλο που και αυτή επηρεάζει την προσοχή εξίσου με τους άλλους τρόπους συνομιλίας. Το τελευταίο επιβεβαιώνεται διότι το 20% των συγκεκριμένων οδηγών έχει ήδη, ή παραλίγο να έχει, ατύχημα εξαιτίας της χρήσης τηλεφώνου με ενσωματωμένο μεγάφωνο.

Ένας άλλος τρόπος χρήσης του κινητού είναι με ακουστικά. Σχεδόν οι μισοί (47%) τα χρησιμοποιούν, ενώ το 65% αυτών δεν θεωρεί επικίνδυνη αυτήν τη συμπεριφορά. Από την άλλη, ένα τρομακτικό 41% οδηγεί κρατώντας το κινητό στο χέρι, μεταξύ των οποίων το 20% δεν θεωρεί επικίνδυνο αυτόν τον τρόπο συνομιλίας.

Στην περίπτωση των τελευταίων, εντύπωση κάνει το γεγονός ότι το ποσοστό αυτών που είχαν, ή παραλίγο να έχουν, ατύχημα εξαιτίας της χρήσης κινητού τηλεφώνου στο τιμόνι είναι μικρότερο σε σχέση με αυτών που χρησιμοποιούσαν μεγάφωνο ανοιχτής ακρόασης (16 %).

Άλλες επικίνδυνες ενέργειες που κάνουν οι οδηγοί στην Ελλάδα είναι οι εξής:

  • Το 49% ρυθμίζει το GPS οδηγώντας, με το 69% από αυτούς να θεωρεί αυτήν την πρακτική επικίνδυνη.
  • Το 26% στέλνει και/ή διαβάζει SMS ή e-mails, με το 77% αυτών να θεωρεί αυτήν την πρακτική επικίνδυνη.
  • Το 29% αναφέρει συμβάντα στους άλλους οδηγούς μέσω εφαρμογής. Μεταξύ αυτών το 51% θεωρεί αυτήν την πρακτική επικίνδυνη.
  • Το 22% των εργαζόμενων που οδηγούν συμμετέχει σε τηλεφωνικές επαγγελματικές συσκέψεις κατά την οδήγηση. Ανάμεσα σε αυτούς, το 33% δεν θεωρεί επικίνδυνη αυτήν την πρακτική, ενώ το 34% έχει ήδη, ή παραλίγο να έχει, ατύχημα εξαιτίας της χρήσης του τηλεφώνου στο τιμόνι.
  • Τέλος, ένα 7% βλέπει οδηγώντας ακόμα και ταινίες ή βίντεο σε smartphone ή τάμπλετ, με το 67% να θεωρεί αυτήν την πρακτική επικίνδυνη.

Οι νέοι οδηγοί με το κινητό στο τιμόνι

Σύμφωνα με τις αναλύσεις της Jocelyn Lachance, λέκτορα κοινωνιολογίας, οι νεαροί δυσκολεύονται να απομακρυνθούν από τον «ψηφιακό σύντροφό τους» όταν οδηγούν. Ο κίνδυνος αποσύνδεσης από το διαδίκτυο πολύ συχνά υπερτερεί στα μάτια τους, έναντι του κινδύνου έλλειψης συγκέντρωσης τον οποίο τείνουν να υποτιμούν πολύ.

Έτσι, μεταξύ των οδηγών κάτω των 35 ετών, παρατηρούνται τα εξής:

  • Το 64% τηλεφωνεί κατά την οδήγηση χρησιμοποιώντας το σύστημα Bluetooth και μεταξύ αυτών, το 72% κρίνει ότι δεν είναι επικίνδυνο.
  • Το 35% στέλνει ή διαβάζει SMS ή e-mails (35% των 16 έως 24 ετών), ενώ το 73% κρίνει ότι αυτό είναι επικίνδυνο.
  • Το 10% παρακολουθεί ταινίες ή βίντεο ενώ οδηγεί (18% στους άνδρες 16 έως 24 ετών), όμως μεταξύ αυτών, μόνο το 63% θεωρεί αυτήν την πρακτική επικίνδυνη .
  • Το 26%, δηλαδή πάνω από 1 στους 4, έχει ήδη, ή παραλίγο να έχει, ατύχημα εξαιτίας της χρήσης του τηλεφώνου στο τιμόνι.

655 τροχαία με παρασύρσεις πεζών σε έξι μήνες

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Τροχαία στην Αττική, τον Μάιο, σημειώθηκαν συνολικά 578 τροχαία, ενώ τη ζωή τους έχασαν συνολικά 20 άτομα.

Την ίδια ώρα, «μάστιγα» τείνουν να γίνουν και τα τροχαία με παρασύρσεις πεζών. Όπως αποτυπώνεται στα στοιχεία της Τροχαίας, από την έναρξη του έτους μέχρι σήμερα έχουν σημειωθεί 655 τροχαία με παρασύρσεις πεζών σε όλη τη χώρα, από τα οποία τα 38 ήταν θανατηφόρα.

Οι περισσότερες παραβιάσεις σημειώνονται στην Αττική, με τα στελέχη της Τροχαίας να έχουν επιβεβαιώσει 19.000 μόνο τον μήνα που μας πέρασε.

Μεγαλώνει η «μαύρη» λίστα με τα θανατηφόρα τροχαία

Από τις 30 Μαΐου μέχρι και τις 6 Ιουνίου, μόνο στην Αττική έχουν σημειωθεί πέντε θανατηφόρα τροχαία με παρασύρσεις, ενώ αρκετά άτομα δίνουν μάχη στο νοσοκομείο για να κρατηθούν στη ζωή.

Από αυτά, το πρώτο χρονικά περιστατικό εκτυλίχθηκε το βράδυ της περασμένης Τρίτης (30/5), περίπου στις 21:20, όταν ένα αυτοκίνητο που κινούνταν στη διασταύρωση της Λεωφόρου Δημοκρατίας με τη Γρηγορίου Λαμπράκη στο Κερατσίνι παρέσυρε μια ηλικιωμένη γυναίκα, με συνέπεια να χάσει τη ζωή της. Ο οδηγός του οχήματος συνελήφθη.

Το ίδιο βράδυ, λίγη ώρα μετά, περίπου στις 22:40, καταγράφηκε και δεύτερη θανατηφόρα παράσυρση πεζού. Αυτή τη φορά στη διασταύρωση των οδών Λένορμαν και Παλαμηδίου, στον Κολωνό, ΙΧ παρέσυρε άνδρα, ο οποίος λίγο αργότερα εξέπνευσε λόγω των τραυμάτων του.

Τα ξημερώματα της Πέμπτης (1/6), στη 1:10, στο ρεύμα καθόδου της Λεωφόρου Αλεξάνδρας (προς Πατησίων), στο ύψος του Γκύζη, ΙΧ που οδηγούσε 44χρονη παρέσυρε 50χρονο άνδρα που διέσχιζε τον δρόμο.

Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο μετέφερε τον 50χρονο στον «Ερυθρό Σταυρό», όπου δυστυχώς διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Λίγες ώρες αργότερα, στις 9:30 το πρωί της Πέμπτης (1/6), σημειώθηκε ένα ακόμη σοκαριστικό τροχαίο, όταν ένα μηχανάκι παρέσυρε μια γυναίκα και ένα 3χρονο παιδάκι επί της Λεωφόρου Κηφισίας στο ύψος του Χαλανδρίου, την ώρα που προσπαθούσαν να περάσουν στην απέναντι πλευρά του δρόμου, από σημείο όπου δεν υπάρχει ούτε διάβαση ούτε σηματοδότης.

Η γυναίκα -οικιακή βοηθός που φυλούσε το παιδάκι- και το 3χρονο μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο. Το 3χρονο κοριτσάκι βρίσκεται σε σοβαρή κατάσταση διασωληνωμένο σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου «Παίδων», ενώ στο Νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» μεταφέρθηκε η 70χρονη.

Ο 35χρονος κούριερ συνελήφθη από τους αστυνομικούς με εντολή εισαγγελέα, με την κατηγορία της βαριάς σωματικής βλάβης από αμέλεια.

Λίγα λεπτά αργότερα, στις 10 το πρωί της Πέμπτης, στην οδό Χατζηγιάννη Μέξη παρέσυρε πεζή τραυματίζοντάς της, με αποτέλεσμα να την παραλάβει ασθενοφόρο, έχοντας τις αισθήσεις της.

Μερικές ώρες αργότερα, το βράδυ της ίδιας ημέρας (1/6), ένας 43χρονος αστυνομικός παρασύρθηκε από αυτοκίνητο στην Κατεχάκη και διακομίστηκε σε κρίσιμη κατάσταση στο 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο. Ο αστυνομικός της Τροχαίας είχε σπεύσει στο σημείο για να καταγράψει ένα τροχαίο που είχε σημειωθεί νωρίτερα, αλλά ένα διερχόμενο αυτοκίνητο τον παρέσυρε.

Παρά τη μάχη των γιατρών, ο αστυνομικός κατέληξε λίγες ώρες αργότερα. Το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε στις 22:30 στο ρεύμα προς Ηλιούπολη, στην έξοδο της Περιφερειακής Υμηττού.

Ακόμη ένα τροχαίο δυστύχημα με θύμα 44χρονο πεζό, σημειώθηκε στο Μενίδι. Το τροχαίο συνέβη λίγο πριν τις 10 το βράδυ της Τρίτης στην οδό Μόρνου, όταν ο άτυχος άνδρας παρασύρθηκε από αυτοκίνητο που οδηγούσε ένας 53χρονος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το δυστύχημα σημειώθηκε στο ρεύμα της οδού Μόρνου, από Μεταμόρφωση προς Άνω Λιόσια, όταν ο 44χρονος προσπάθησε να διασχίσει κάθετα τον δρόμο. Τον 44χρονο μετέφερε στο ΚΑΤ ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Το τελευταίο χρονικά τροχαίο δυστύχημα, σημειώθηκε την Τρίτη 6 Ιουνίου στο Ηράκλειο όταν ένας 74χρονος παρασύρθηκε από μηχανή. Συγκεκριμένα στη λεωφόρο Νεάρχου και Εθνικής Αντιστάσεως Ηρακλείου μια μηχανή με ένα 64χρονο οδηγό εξετράπη της πορείας του με αποτέλεσμα να τραυματίσει έναν 74χρονο πεζό αλλά και να χτυπήσει και ο ίδιος ο οδηγός.

Ο οδηγός του δικύκλου διακομίστηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου για περισσότερες ιατρικές εξετάσεις, ενώ ο 74χρονος αρνήθηκε τη μεταφορά του σε μονάδα υγείας.

Σχετικές ειδήσεις

Τροχαίο στο Ηράκλειο: Παράσυρση 74χρονου από μηχανή - Στο νοσοκομείο ο οδηγός

Νέα θανατηφόρα παράσυρση πεζού στις Αχαρνές – Νεκρός 44χρονος άνδρας

Θεσσαλονίκη: Στο εδώλιο ο 27χρονος που παρέσυρε και εγκατέλειψε την 21χρονη Εμμανουέλα

Δείτε όλο το Weekend Edition εδώ