Αγρίνιο: Οχιά δάγκωσε 51χρονο
Περιπέτεια για έναν άνδρα ηλικίας 51 ετών στο Αγρίνιο, τον οποίο δάγκωσε οχιά.
Τυχερός μέσα στην ατυχία του στάθηκε ένας 51χρονος άνδρας από το Αγρίνιο, ο οποίος δέχθηκε δάγκωμα από οχιά.
Ο άνδρας διακομίστηκε στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο της Πάτρας «Ο Άγιος Ανδρέας», ώστε να τού χορηγηθεί αντιοφικός ορός.
Ευτυχώς, η υπόθεση κύλησε θετικά για τον 51χρονο. Ο άνδρας νοσηλεύεται εκτός κινδύνου και σύντομα αναμένεται να λάβει εξιτήριο, σύμφωνα με το MEGA.
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:31
∙
ANNOUNCEMENTS
Το ΙΕΜΚ στηρίζει το IAML 2026 και ενισχύει τον διεθνή διάλογο για τη μουσική κληρονομιά
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT