Μπούκαραν με όπλα στο εργοστάσιο «Υφαντής»!

Λίγο πριν τις πέντε τα ξημερώματα άγνωστοι εισέβαλαν στο εργοστάσιο της Κηφισιάς...

Λίγο πριν τις πέντε τα ξημερώματα άγνωστοι εισέβαλαν στο εργοστάσιο της Κηφισιάς!Οι δράστες, όπως ανέφερε ο φύλακας στους αστυνομικούς, ήταν δύο. Πριν προλάβει να αντιδράσει είδε μπροστά του δυο όπλα να τον σημαδεύουν.Ο φύλακας, υπό την απειλή των όπλων, δεν προέβαλε καμία αντίσταση.Οι ληστές πήγαν στο ταμείο και αφού το άδειασαν, εξαφανίστηκαν μέσα στη νύχτα πριν φτάσει στο σημείο η αστυνομία.

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή