MEDIA

Τηλεθέαση: Το MasterChef βρήκε τη συνταγή της επιτυχίας στη βραδινή ζώνη

Τηλεθέαση: Το MasterChef βρήκε τη συνταγή της επιτυχίας στη βραδινή ζώνη

Το ριάλιτι μαγειρικής βγαίνει μπροστά στην κούρσα της βραδινής ζώνης

Βράδυ Τρίτης και τα προγράμματα ρίχτηκαν στην αρένα της τηλεθέασης, με στόχο να πιάσουν κορυφή. Μεγάλος πρωταγωνιστής αποδείχτηκε το «MasterChef», καθώς όχι μόνο κέρδισε την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό αλλά είναι το μόνο πρόγραμμα που έσπασε το φράγμα του 20%.

Συγκεκριμένα, ο διαγωνισμός μαγειρικής έκανε 23,1% στους τηλεθεατές 18-54, αφήνοντας πίσω του το «Survivor» με 15,8%. Στους τηλεθεατές 18-54, επίσης, «Η Μάγισσα» του ΑΝΤ1 έκανε 14,1%, ο «Σασμός» του ALPHA 13,3%, «Η Γη της Ελιάς» του MEGA 11,4% ενώ το «Ναυάγιο» «έπεσε» στο 7,8%.

Οι «Παγιδευμένοι» του ΑΝΤ1 κατέγραψαν 9,5%, ενώ το «Προξενιό της Ιουλίας» του ALPHA αρκέστηκε στο 6,4%. Οι σειρές της ΕΡΤ1 περιορίστηκαν σε μονοψήφια, με την «Παραλία» να σημειώνει 5,7% και το «Κάνε ότι κοιμάσαι» 2,7%.

Στο σύνολο, το ριάλιτι του STAR κράτησε παρέα στο 15,3% και το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ στο 16,6%. Η σειρά εποχής του σταθμού του Αμαρουσίου, «Μάγισσα», έκανε 14,4% και ο «Σασμός» 15,8%.

«Η Γη της Ελιάς» απέδειξε, για μία ακόμη φορά, τη δυναμική της στο σύνολο αγγίζοντας το 19,2%. Τα στελέχη του MEGA και ο Αντρέας Γεωργίου είναι εξαιρετικά ικανοποιημένοι από την πορεία της παραγωγής μυθοπλασίας, λόγος για τον οποίο θα πάει 4η χρονιά.

Οι «Παγιδευμένοι» έκαναν 10,7%, το «Ναυάγιο» 13,5% και το «Προξενιό» 10,5%.

Τα σίριαλ της ΕΡΤ1 έκαναν 6,1% και 2,5%, στο σύνολο, αντίστοιχα.