ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το Newsbomb.gr σε ένα call center: Γιατί αξίζει να εργαστεί κάποιος σε τηλεφωνικό κέντρο

Το Newsbomb.gr σε ένα call center: Γιατί αξίζει να εργαστεί κάποιος σε τηλεφωνικό κέντρο

Call centers υπάρχουν πολλά.

Της Σοφίας Μαυραντζά

Μικρά και μεγάλα. Με γυναίκες και άντρες. Με άτομα όλων των ηλικιών. Από φοιτητές μέχρι ανθρώπους με σπουδαία εργασιακή εμπειρία. Όλους εκεί θα τους συναντήσεις. Είναι οι άνθρωποι που βρίσκονται εκεί για να σε εξυπηρετήσουν. Μέρα και νύχτα, δίπλα σου, εργάζονται για εσένα, ακόμη κι αν δεν τους γνωρίζεις προσωπικά.

Το Newsbomb.gr βρέθηκε στην ManpowerGroup, στην εταιρεία εκείνη που κάνει την επιλογή και την εκπαίδευση των ανθρώπων πίσω από τα τηλέφωνα. Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσει ο υποψήφιος, προκειμένου να εργαστεί σε ένα call center; Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να συγκεντρώνει; Ποιες επιπλέον πληροφορίες πρέπει να γνωρίζει;

m1

Στείλε το βιογραφικό σου

Οι ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου είναι απλές: Έχεις ταλέντο στην επικοινωνία; Θέλεις να ελέγχεις εσύ το ωράριο εργασίας; Θέλεις να εργασθείς σε μια πολυεθνική εταιρία;

Αν στα παραπάνω απάντησες ναι, τότε αρκεί να στείλεις το βιογραφικό του εδώ, συγκεκριμένα στη διεύθυνση: manpowergreece.gr/callcenter.

Επιπλέον, αξίζει να δεις το παρακάτω βίντεο, στο οποίο η Αγγελική, η Σαντρίνα, η Fatima και η Αλεξάνδρα, μετρώντας ήδη χρόνια πίσω από τις τηλεφωνικές γραμμές, έχουν να μοιραστούν μαζί σου όλα τα μυστικά του επαγγέλματος.

Η Αλεξάνδρα Αποστολάκη και ο Χρήστος Μαυρόπουλος, σύμβουλοι της ManpowerGroup, θα σε ενημερώσουν για τα στάδια αξιολόγησης ενός υποψηφίου, ενώ θα σε μυήσουν στα «μυστικά» της σωστής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Αν πιστεύεις ότι η εργασία σε ένα τηλεφωνικό κέντρο δεν έχει ευκαιρίες ανέλιξης, κάνεις λάθος. Οι δυνατότητες ανέλιξης είναι πολλές, καθώς οι σύμβουλοι της ManpowerGroup είναι πάντα δίπλα σου και σε βοηθούν να εξελίξεις τα ταλέντα σου και να ξεχωρίσεις επαγγελματικά, ώστε να ανελιχθείς σε supervisor, team leader ή manager.

Από φοιτητές μέχρι ανθρώπους με σπουδαία εργασιακή εμπειρία

Το Newsbomb.gr συνομιλώντας με τις φωνές πίσω από τα τηλέφωνα εξυπηρέτησης, συμπέρανε πως αυτοί οι άνθρωποι είναι εντελώς διαφορετικοί μεταξύ τους, όμως υπάρχει κάτι δυνατό που τους ενώνει: Το ταλέντο στην επικοινωνία. Έχουν όρεξη να εργαστούν, έχουν όνειρα για το μέλλον, γνωρίζουν τι επικρατεί σήμερα στην αγορά και θεωρούν πως μπορούν να αναπτύξουν περαιτέρω τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες..

Από τη μία η Αλεξάνδρα, η οποία μετρά πάνω από 20 χρόνια εργασιακής εμπειρίας. Ωστόσο, επειδή είναι μητέρα, έψαχνε μία εναλλακτική μέσω της οποίας και θα συγκέντρωνε τα ένσημά της, αλλά και θα αφιέρωνε τον απαιτούμενο χρόνο στα παιδιά της. «Το call center έχει ευέλικτες ώρες και η μερική απασχόληση είναι ιδανική λύση για μία μητέρα» μας λέει η ίδια.

Από την άλλη η Αγγελική, που καταφέρνει να συνδυάζει την part time εργασία της σε ένα call center, παράλληλα με τις σπουδές της. Η ίδια σημειώνει: «Παρόλο που μπορεί να μην ακούγεται εύκολο, μπορείς να τα συνδυάσεις. Είναι η ευκαιρία για έναν φοιτητή ώστε να βγει από το μικρόκοσμό του και να έρθει σε επαφή με τον επαγγελματικό κόσμο. Μπορεί να έχει μία επαγγελματική εμπειρία, που θα τον βοηθήσει σίγουρα και στο μέλλον».

m2



Διεξαγωγή τεστ αξιολογήσεων επάρκειας ξένων γλωσσών στη ManpowerGroup

Η Fatima από το Μαρόκο είναι ανάμεσα σε εκείνους που ζουν στη χώρα μας και εργάζονται εξυπηρετώντας ανθρώπους στη μητρική τους γλώσσα. Από αγγλικά έως αραβικά, η Fatima βρίσκεται πίσω από τη γραμμή του τηλεφώνου για να λύσει οποιαδήποτε απορία βρίσκεται στην άλλη άκρη της γραμμής. Παρόμοιες ευκαιρίες υπάρχουν για όλους όσοι δεν έχουν τα ελληνικά ως μητρική γλώσσα, φυσικά.

Τέλος, η Σαντρίνα έχει τη μεγαλύτερη εργασιακή εμπειρία στο χώρο των call centers, καθώς ξεκίνησε από φοιτήτρια, για να διαγράψει μία λαμπρή πορεία, εξυπηρετώντας καθημερινά δεκάδες κόσμο. «Παρόλο που συν τω χρόνω οι αρμοδιότητες μπορεί ως επί το πλείστον να παραμένουν ίδιες, ωστόσο παρατηρώ μεγάλες διαφορές στον τρόπο που αποφασίζω να διαχειρίζομαι την κάθε περίσταση» υπογραμμίζει η ίδια.

Όσα πρέπει να γνωρίζεις

Ο υποψήφιος αρκεί να είναι επικοινωνιακός, σύμφωνα με τον Χρήστο Μαυρόπουλο, Recruitment Consultant της ManpowerGroup. Τα άλλα δύο χαρακτηριστικά που θα τον κάνουν να ξεχωρίσει είναι να διαθέτει προσαρμοστικότητα, αλλά και να δίνει έμφαση στη λεπτομέρεια, εξαιρώντας όσα δεν χρειάζεται. «Ωστόσο, αν διαθέτει κάποιο ή κάποια από τα τρία χαρακτηριστικά, εμείς θα τον βοηθήσουμε να αναπτύξει και τα υπόλοιπα», όπως επισημαίνει ο κ. Μαυρόπουλος.

Η μέθοδος αξιολόγησης ακολουθεί πολλά στάδια, από τη συνέπειά του, μέχρι και τον τόνο της φωνής του, σύμφωνα με την Αλεξάνδρα Αποστολάκη, Recruitment Consultant της ManpowerGroup. Role playing και ψυχομετρικά τεστ, είναι επίσης μέσα σε εκείνα που ο υποψήφιος καλείται να ανταποκριθεί. «Η διάρκεια της αξιολόγησης μπορεί να διαρκέσει μισή σε επίπεδο προσωπικής συνέντευξης ενώ ακόμη μισή ώρα διαρκούν τα τεστ στα οποία πρέπει να ανταποκριθεί κατ’ οίκον» όπως υποστηρίζει η ίδια.

m3

Αξίζει να σημειωθεί πως στέλνοντας το βιογραφικό σου, έχεις τη δυνατότατα να εργασθείς σε ένα σύγχρονο, δυναμικό περιβάλλον μιας πολυεθνικής εταιρίας. Εκτός από τον σταθερό, μηνιαίο και ανταγωνιστικό μισθό, μπορείς να διεκδικήσεις μηνιαίο μπόνους επίτευξης στόχων. Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε: Part time, full time, πρωινή απασχόληση και απογευματινή απασχόληση. Επίσης, η εκπαίδευση δεν σταματά ποτέ! Θα μπορείς να συμμετέχεις σε ολοκληρωμένα προγράμματα εκπαίδευσης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης διευρυμένης διάρκειας (από 2 εβδομάδες έως 1 μήνα).

Αισθάνεσαι κι εσύ πως έχεις το ταλέντο να εξυπηρετήσεις τους ανθρώπους γύρω σου; Στείλε το βιογραφικό σου και η επόμενη μέρα σε ένα μεγάλο call center σε περιμένει να αποδείξεις πως μπορείς να τα καταφέρεις!