ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Καραγιάννης: Με τη Γραμμή 4 του Μετρό θα βελτιωθεί σημαντικά το κυκλοφοριακό

Καραγιάννης: Με τη Γραμμή 4 του Μετρό θα βελτιωθεί σημαντικά το κυκλοφοριακό
Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών για τη Γραμμή 4 του Μετρό

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών,αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης σημείωσε ότι η γραμμή 4 του μετρό θα είναι μία «παριζιάνικη γραμμή».

Στη σημασία της ανάπτυξης της Γραμμής 4 του Μετρό και του σταθμού στην
πλατεία Εξαρχείων αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών,
αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, τονίζοντας ότι «με τη Γραμμή 4 του Μετρό και τις επεκτάσεις σε Πειραιά και Ίλιον θα βελτιωθεί σημαντικά το κυκλοφοριακό και θα αναβαθμιστεί η ποιότητα ζωής των πολιτών».

Ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι:

-Με την ολοκλήρωση του έργου η επιφάνεια του σταθμού θα καλύπτει λιγότερο
από το 10% της πλατείας Εξαρχείων– 340.000 επιβάτες θα μετακινούνται
καθημερινά με τη Γραμμή 4.

-Μικρότεροι σταθμοί και υπόγεια εκσκαφή στη Γραμμή 4 για τη λιγότερη δυνατή
όχληση.

-Επιπλέον 2.000 δέντρα θα φυτευτούν από όπου περάσει η νέα Γραμμή Μετρό,
σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων.

-Για πρώτη φορά διαγωνισμοί για αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις σε όλες τις
πλατείες.

Απαντώντας στην «παραφιλολογία που έχει αναπτυχθεί για την κατασκευή του
σταθμού στα Εξάρχεια» ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι «η πλατεία Εξαρχείων έχει έκταση 2.984 τ.μ. και ο χώρος που θα χρησιμοποιηθεί, αφού κατασκευαστεί ο
σταθμός, είναι 243 τ.μ.».

Ο Υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι «για πρώτη φορά το Υπουργείο
Υποδομών και Μεταφορών συνεργάζεται με την Τοπική Αυτοδιοίκηση σε ένα
μεγάλο έργο και συγκεκριμένα, υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Δήμο
Αθηναίων σύμφωνα με το οποίο θα φυτευθούν 2000 δέντρα επιπλέον αυτών που
προβλέπονταν». Επιπλέον, όπως έκανε γνωστό ο κ. Καραγιάννης «θα
υλοποιηθούν αρχιτεκτονικοί Διαγωνισμοί για την αισθητική αναβάθμιση όλων των
πλατειών στις οποίες θα κατασκευαστούν σταθμοί μετρό».

«Ακόμα μία πρωτοτυπία της Γραμμής 4 είναι ότι οι σταθμοί γίνονται μικρότεροι,
ενώ ένα σημαντικό μέρος της εκσκαφής θα γίνει υπόγεια προκειμένου να
εξασφαλίσουμε τη μικρότερη δυνατή όχληση των περίοικων και των
επαγγελματιών» πρόσθεσε ο κ. Καραγιάννης.

Συμφώνησε με το σχετικό σχόλιο ότι η νέα γραμμή μετρό θα είναι μία «παριζιάνικη γραμμή», καθώς θα βρίσκεται μέσα στον αστικό ιστό, ωστόσο, όπως είπε «στο Παρίσι υπάρχουν 4 σταθμοί Μετρό ανά 1 τ.χλμ., ενώ την ίδια ώρα στην Αθήνα ανά 1 τ.χλμ. δεν έχουμε φτάσει να διαθέτουμε έναν σταθμό μετρό».

Δίνοντας την ευρύτερη εικόνα για τη σημασία του έργου, ο Υφυπουργός
Υποδομών ανέφερε ότι με τη Γραμμή 4 του Μετρό «θα μετακινούνται καθημερινά
340.000 άνθρωποι, ενώ 55.000 οχήματα θα αποσυρθούν από τους δρόμους».

Εξήγησε ότι «η χωροθέτηση των σταθμών του Μετρό γίνεται με επιστημονικό
τρόπο και μετά από εκπόνηση μελετών που λαμβάνουν υπόψη ένα σύνολο
παραμέτρων».

Συνολικά, ο στόχος, κατά τον κ. Καραγιάννη είναι «να ανατρέψουμε την εικόνα
του κυκλοφοριακού προβλήματος της Αθήνας με τη νέα γραμμή του Μετρό και τις
επεκτάσεις προς Πειραιά που παραδίδουμε στην κυκλοφορία το επόμενο
διάστημα και την επέκταση προς Ίλιον που θα προκηρύξουμε μέσα στο 2022».

Διαβάστε επίσης:

Καραμανλής για μετρό Πειραιά: Στην τελική ευθεία για την παράδοσή στο επιβατικό κοινό

Μητσοτάκης: Το μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο το 2023

Μετρό στα Εξάρχεια: Κάτοικος της περιοχής εξηγεί ποιος είναι ο μεγάλος φόβος