Όταν το μάρκετινγκ σκαρφίζεται «δείπνα πολυτελείας» για να πουλήσει ένα SUV…

Στην Αμερική για να προωθήσεις ένα ηλεκτρικό SUV των 120 χιλιάδων δολαρίων μπορεί να φτάσεις στο σημείο μέχρι και να… σερβίρεις δείπνο για δύο στα πίσω καθίσματα!

Όταν το μάρκετινγκ σκαρφίζεται «δείπνα πολυτελείας» για να πουλήσει ένα SUV…
2'

Του Γιάννη Σκουφή

Αν αναρωτιέται κανείς μέχρι πού μπορεί να φτάσει το τμήμα μάρκετινγκ μιας αυτοκινητοβιομηχανίας για να τραβήξει την προσοχή σε ένα καινούργιο μοντέλο, η Cadillac έχει την απάντηση.

Με το νέο Escalade IQ –την ηλεκτρική εκδοχή του πολυτελούς της SUV– η αμερικανική εταιρία δεν επέλεξε να λανσάρει μια πιο σκληροπυρηνική μία πιο high-tech έκδοση. Προτίμησε να το μετατρέψει σε... prive εστιατόριο, σταθμευμένο απέξω από διάσημα στέκια, προσφέροντας δείπνο σε μόλις δύο άτομα τη φορά.

Η αρχή έγινε με το Coqodaq στη Νέα Υόρκη, ένα «γκουρμέ» μαγαζί που σερβίρει τηγανητό κοτόπουλο σε τιμές fine dining. Εκεί, το Escalade IQ λειτούργησε σαν απομονωμένος χώρος εστίασης για λίγους, με ένα εσωτερικό στημένο σαν ιδιωτικό booth – πλήρες με τραπέζι, 40 ηχεία που παίζουν μουσική συγχρονισμένα με τα πιάτα και εικονικό τζάκι στις οθόνες των πίσω καθισμάτων.

Το «μοναδικής εμπειρίας δείπνο», όπως λένε στην Cadillac, συνεχίζεται τώρα στο La Dolce Vita στο Beverly Hills και θα ακολουθήσει το Μαϊάμι και το Σαν Φρανσίσκο.
Δεν πρόκειται για μια καμπάνια που στοχεύει σε αριθμούς. Είναι ξεκάθαρα μια επίδειξη lifestyle που απευθύνεται σε ένα κοινό που δεν αγοράζει αυτοκίνητο, αλλά εμπειρία. Και το μήνυμα είναι απλό: το Escalade IQ δεν είναι απλώς ένα μεγάλο, εξηλεκτρισμένο SUV. Είναι ένα status, ένα ιδιωτικό lounge.

Μπορεί να μοιάζει με αστείο ή με ακόμη μία υπερβολή από την αμερικανική αγορά, αλλά αυτή είναι η λογική πίσω από πολλές premium πωλήσεις σήμερα. Το αυτοκίνητο δεν προβάλλεται για όσα κάνει, αλλά για το πώς σε κάνει να νιώθεις. Ακόμη κι αν αυτό περιλαμβάνει να τρως σπαγγέτι ή πίτσα στο πίσω κάθισμα, ενώ βρίσκεται δίπλα σε ένα ιταλικό εστιατόριο στο Beverly Hills.

FORD-MUSTANG-MACH-E-NEW.jpg

Ο σχολιασμός είναι απενεργοποιημένος

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή