ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πώς μπορεί η Dacia να κρατήσει όσο γίνεται πιο χαμηλά τις τιμές των μοντέλων της;

Πώς μπορεί η Dacia να κρατήσει όσο γίνεται πιο χαμηλά τις τιμές των μοντέλων της;

Τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει τόσο πολύ που οι εταιρείες που πωλούν πιο φτηνά μοντέλα να δυσκολεύονται ακόμα πιο πολύ.

Του Γιάννη Σκουφή

Όπως είναι λογικό όταν οι τιμές παίρνουν την ανηφόρα η διαφορά γίνεται πιο αισθητή στα πιο φτηνά προϊόντα παρά στα ακριβότερα. Κάπως έτσι εταιρείες που πωλούν αυτοκίνητα με χαμηλότερες τιμές έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα π.χ. από τις premium αφού είναι πολύ δύσκολο να διατηρηθεί το περιβόητο value for money.

Μία από αυτές τις εταιρίες είναι και η Dacia που καλείται να προστατεύσει τις τιμές πώλησης των μοντέλων της. Και για να το κάνει αυτό υποχρεούται να κάνει ορισμένες περικοπές στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

«Πολλοί οδηγοί απενεργοποιούν το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας είτε γιατί δεν το χρειάζονται είτε γιατί το βρίσκουν ενοχλητικό ως τεχνολογία. Αυτό που κάνουμε να μην το πουλάμε. Γνωρίζουμε ότι οι οδηγοί το απενεργοποιούν, οπότε γιατί να τους το πουλήσουμε;», είπε μεταξύ άλλων ο CEO της Dacia, ο Denis Le Vot, σε συνέντευξή του στο βρετανικό Autocar.

Θα μπορούσε να πει κανείς πως ο επικεφαλής της μάρκας το λέει αυτό για να δικαιολογήσει τις πολύ χαμηλές αξιολογήσεις που έχουν πάρει τα πιο καινούργια μοντέλα της μάρκας στις δοκιμασίες του Euro NCAP.

Ωστόσο, θα λέγαμε πως η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση μιας και πράγματι τα καινούργια μοντέλα έχουν ακριβύνει πάρα πολύ. Και στο κάτω-κάτω θα πρέπει να υπάρχουν και πραγματικά φτηνά και καλά αυτοκίνητα για τους ασθενέστερους οικονομικά οδηγούς.