Αργυρούπολη: Εμπρησμός σε δύο αυτοκίνητα τα ξημερώματα
Επιχείρηση κατάσβεσης πυρκαγιάς σε 2 αυτοκίνητα στον δήμο Ελληνικού - Αργυρούπολης Αττικής.
Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική τα ξημερώματα της Πέμπτης 16 Νοεμβρίου, για πυρκαγιά σε δύο σταθμευμένα ΙΧ αυτοκίνητα στην οδό Φειδίου στην Αργυρούπολη.
Άμεσα έσπευσαν στο σημείο έξι πυροσβέστες με δύο οχήματα, οι οποίοι με μεγάλη προσπάθεια κατάφεραν να σβήσουν τη φωτιά στα αυτοκίνητα πριν οι φλόγες επεκταθούν στα παρακείμενα ΙΧ και διαμερίσματα.
Όπως φαίνεται σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η φωτιά προκλήθηκε από εμπρησμό.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
10:14
∙
WHAT THE FACT
Το τεστ με την σελίδα Α4 στην πόρτα του ψυγείου για να μην σπαταλάτε ρεύμα το καλοκαίρι
10:04
∙
WHAT THE FACT