ΕΛΛΑΔΑ

Μια προσφορά με ξεχωριστή αξία για τα παιδιά

Μια προσφορά με ξεχωριστή αξία για τα παιδιά

Υπάρχουν παραδείγματα εταιρικών πρωτοβουλιών που πραγματικά κάνουν τη διαφορά.

Τέτοια είναι η περίπτωση του κινητού πολυϊατρείου «Ιπποκράτης» και της κινητής μονάδας Παιδιατρικής και Οδοντιατρικής του «Χαμόγελου του Παιδιού» που σκοπό έχουν την προσφορά υπηρεσιών και εξετάσεων προληπτικής υγείας στα παιδιά της Ελλάδας.

Το 2013 το πρόγραμμα αυτό κινδύνευε να μείνει ανενεργό. Αιτία για αυτό η οικονομική κρίση που στέρησε τα απαραίτητα κονδύλια προς τον οργανισμό.

Ευτυχώς, η λύση δόθηκε από τη Johnson & Johnson.

Η εταιρεία, μαθαίνοντας για τον κίνδυνο να μείνει ο «Ιπποκράτης» ... σταθμευμένος, εξασφάλισε μέσω του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Johnson & Johnson Corporate Citizenship Trust τα απαραίτητα κεφάλαια προκειμένου το πρόγραμμα να συνεχισθεί και φέτος.

Μια πράξη με ιδιαίτερη αξία, ειδικά τώρα που η οικονομική στενότητα έχει καταστήσει την προληπτική επίσκεψη στον γιατρό σχεδόν πολυτέλεια.

Τα αποτελέσματα που προχθές ανακοίνωσε το «Χαμόγελο του Παιδιού» από τη δράση του Ιπποκράτη στην Κρήτη το αποδεικνύουν.
Χάρη στην προσφορά της Johnson & Johnson 4.800 παιδιά σε 20 Δήμους εξετάστηκαν προληπτικά από τους παιδιάτρους, οφθαλμιάτρους, οδοντίατρους και ωτορινολαρυγγολόγους εθελοντές γιατρούς του προγράμματος.

Επόμενη στάση του «Ιπποκράτη» είναι η Εύβοια.