Λονδίνο: Άντρας παρασύρθηκε από τέσσερις συρμούς μετρό - Νόμιζαν ότι ήταν φουσκωτή κούκλα
Ένα χρόνο μετά το μοιραίο δυστύχημα στο μετρό Λονδίνου, η TfL (Μεταφορές για το Λονδίνο) δέχεται επικρίσεις αφού έχουν σημειωθεί και άλλα περιστατικά, καθώς διεξάγεται και έρευνα εναντίον του

Ο Μπράιαν Μίτσελ πριν πέσει στο κενό στο Μετρό του Λονδίνου
Ένας άντρας έπεσε στις ράγες του μετρό του Λονδίνου και παρασύρθηκε από τέσσερις συρμούς καθώς θεωρήθηκε ότι ήταν φουσκωτή κούκλα.
Ο 72χρονος Μπράιαν Μίτσελ από το Εδιμβούργο πέθανε την ημέρα του Boxing Day το 2023, όταν σκόνταψε και έπεσε στις γραμμές στο σταθμό Stratford.
Οι συγκλονιστικές εικόνες από κάμερες κλειστού κυκλώματος ασφαλείας κατέγραψαν τις τελευταίες του στιγμές στις 2 το μεσημέρι, καθώς καθόταν σε ένα παγκάκι της πλατφόρμας στο σταθμό για 48 λεπτά πριν σηκωθεί και πέσει στη γραμμή. Ο Μίτσελ χτυπήθηκε από τρένο πέντε λεπτά αργότερα, το οποίο σταμάτησε στο σταθμό της γραμμής Jubilee.
Άλλες τρεις αμαξοστοιχίες πέρασαν πάνω από το πτώμα του πριν το προσωπικό της Transport for London (TfL) αναστείλει τα δρομολόγια, όπως αναφέρει η Daily Mail.

Ο Μπράιαν Μίτσελ πριν πέσει στο κενό στο Μετρό του Λονδίνου
Daily MailΤώρα, μια έρευνα του Κλάδου Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων κατηγόρησε την TfL για τον φρικτό θάνατο, αφού προηγουμένως είχε επισημάνει τις ανησυχίες για την ασφάλεια από παρόμοια περιστατικά.
Η απόφαση αυτή έρχεται αφού μια επιβάτης του μετρό δήλωσε στη Daily Mail πώς είχε ξεκινήσει νομική διαδικασία κατά της TfL για αδυναμίες ασφαλείας, αφού έπεσε μέσα από το κενό στην πλατφόρμα και χρειάστηκε να ακρωτηριαστεί το χέρι και το πόδι της.
Το χρονικό του δυστυχήματος
Η ρυθμιστική αρχή για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων δήλωσε ότι δεν υπήρχαν άλλοι επιβάτες ή προσωπικό στην πλατφόρμα όταν ο κύριος Μίτσελ έπεσε και ο οδηγός του πρώτου τρένου δεν τον είδε.
Αυτό συνέβη «ενδεχομένως» επειδή η χρήση ενός αυτόματου συστήματος για τον έλεγχο των τρένων της γραμμής Jubilee μείωσε το επίπεδο της προσωπικής προσοχής τους, αναφέρεται στην έκθεση.
Ο κύριος Μίτσελ, ο οποίος καταγόταν από το Εδιμβούργο αλλά ζούσε στο Χάνγουελ του δυτικού Λονδίνου, διαπιστώθηκε ότι είχε τραυματιστεί θανάσιμα από την υπηρεσία έκτακτης ανάγκης.
Η μεταθανάτια εξέταση διαπίστωσε ότι είχε συγκέντρωση αλκοόλ στο αίμα του 272 χιλιοστόγραμμα αλκοόλ ανά 100 χιλιοστόλιτρα αίματος, η οποία είναι περισσότερο από τρεις φορές πάνω από το όριο οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ στην Αγγλία, την Ουαλία και τη Βόρεια Ιρλανδία.
Η έκθεση ανέφερε ότι ο οδηγός μπορεί επίσης να είχε «αποσπαστεί» από την παρουσία ενός άλλου μέλους του προσωπικού που στεκόταν στην πλατφόρμα όταν έφτασαν στο σταθμό.
Ο Κλάδος Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων δήλωσε ότι «οι συνέπειες του ατυχήματος έγιναν πιο σοβαρές» επειδή ο μηχανοδηγός της δεύτερης αμαξοστοιχίας επίσης δεν είδε τον κύριο Μίτσελ.
Αφού παρέσυρε τον επιβάτη, ο οδηγός της τρίτης αμαξοστοιχίας βγήκε κανονικά από την καμπίνα του και μπήκε στο χώρο προσωπικού για ένα «διάλειμμα προσωπικών αναγκών». Έξι λεπτά αφού σταμάτησε το τρένο, επικοινώνησε με μια αίθουσα ελέγχου για να αναφέρει ότι είχε δει μια φουσκωτή κούκλα στις γραμμές.
Ένας βοηθός εξυπηρέτησης πελατών στην αποβάθρα δεν κατάφερε να σταματήσει το τέταρτο τρένο παρά το γεγονός ότι είδε τον κύριο Μίτσελ. Ο μηχανοδηγός αναγνώρισε επίσης ότι υπήρχε ένα άτομο στις ράγες.
Ο Κλάδος Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων συνέστησε στο μετρό του Λονδίνου να εξετάσει τη χρήση τεχνολογίας που θα μπορεί να προειδοποιεί τα τρένα εάν ανιχνεύσει ότι ένας επιβάτης βρίσκεται σε επικίνδυνη θέση. Κάλεσε επίσης τον οργανισμό να αξιολογήσει πώς μπορεί να επηρεαστούν οι μηχανοδηγοί από τα τρένα που χρησιμοποιούν αυτόματα συστήματα.
Η Λίλι Μάτσον, επικεφαλής ασφαλείας της Transport for London - η οποία είναι υπεύθυνη για τον υπόγειο σιδηρόδρομο του Λονδίνου, δήλωσε ότι «οι σκέψεις της παραμένουν με την οικογένεια και τους φίλους του κυρίου Μίτσελ».
Συνέχισε: «Χαιρετίζουμε τις συστάσεις από την ανεξάρτητη έρευνα του Κλάδου Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων για το περιστατικό αυτό, οι οποίες ευθυγραμμίζονται με τα ευρήματα της δικής μας εσωτερικής έρευνας, και έχουν ήδη αρχίσει οι εργασίες για την εφαρμογή τους».
«Θα προσπαθούμε πάντα να μαθαίνουμε από τα περιστατικά και να βελτιώνουμε την επιχειρησιακή ασφάλεια, μεταξύ άλλων με τη διασφάλιση της άμεσης ενημέρωσης των αρμόδιων ρυθμιστικών φορέων, τη διενέργεια διεξοδικών και εκτεταμένων εσωτερικών ερευνών και την κατά προτεραιότητα ανάληψη δράσης για τυχόν συστάσεις από οποιαδήποτε επανεξέταση.
«Ενώ οι σοβαροί τραυματισμοί στο δίκτυό μας είναι σπάνιοι, πραγματοποιούμε ένα τεράστιο φάσμα εργασιών για να εξαλείψουμε τέτοια περιστατικά και να κάνουμε το δίκτυο ακόμη πιο ασφαλές για όλους».
Δεν είναι το μόνο περιστατικό
Η 46χρονη Σάρα ντε Λαγκάρντ, μητέρα δύο παιδιών, δήλωσε αποκλειστικά στη Daily Mail πώς υπέστη «καταστροφικούς τραυματισμούς» στο μετρό όταν έπεσε στο κενό της πλατφόρμας.
Η πτώση της έσπασε τη μύτη και τα δόντια της, αλλά τα χειρότερα δεν είχαν έρθει ακόμα. Κάλεσε απεγνωσμένα σε βοήθεια, αλλά κανείς δεν ήρθε και το τρένο έφυγε από την πλατφόρμα - με αποτέλεσμα να παρασύρει και το δεξί της χέρι.
Κατάφερε να φτάσει το τηλέφωνό της, αλλά το πρόσωπό της ήταν τόσο άσχημα τραυματισμένο που η αναγνώριση προσώπου δεν λειτουργούσε και ήταν πολύ βρεγμένο από τη βροχή για να λειτουργήσει η οθόνη αφής, οπότε προσπάθησε και πάλι να φωνάξει για βοήθεια.
Αλλά και πάλι δεν ήρθε κανείς. Και τότε ένα δεύτερο τρένο έφτασε, περνώντας πάνω από το δεξί της πόδι.
Όταν τελικά διασώθηκε, οι γιατροί αναγκάστηκαν να ακρωτηριάσουν και τα δύο τραυματισμένα άκρα της και τώρα έχει βιονικά υποκατάστατα χάρη σε ένα πρόγραμμα χρηματοδότησης GoFundMe.

Η Σάρα ντε Λαγκάρντ
Daily MailΗ κυρία ντε Λαγκάρντ είναι τώρα ακτιβίστρια για όσους τραυματίστηκαν στο δίκτυο Transport for London. Ξεκίνησε νομική δράση κατά του μετρό του Λονδίνου (TfL), επειδή πιστεύει ότι «τίποτα δεν έχει αλλάξει» και ότι η TfL αποφεύγει την απόδοση ευθυνών, καθώς η ίδια έχει ζητήσει πολλές φορές να συναντηθεί με τον δήμαρχο του Λονδίνου, Σαντίκ Καν, μόνο και μόνο για να απορριφθεί.
Αυτόν τον Νοέμβριο, ο τυφλός πρώην υπουργός Εσωτερικών Ντέιβιντ Μπλάνκετ ζήτησε επίσης να βελτιωθεί η ασφάλεια στους σταθμούς του μετρό του Λονδίνου, αφού έπεσε σε κενό της πλατφόρμας ενώ επιβιβαζόταν σε τρένο και χρειάστηκε νοσοκομειακή περίθαλψη. Η TfL δήλωσε ότι ένας εκπρόσωπός της συναντήθηκε με τον κύριο Μπλάνκετ στις αρχές Δεκεμβρίου.
Η κυρία ντε Λαγκάρντ δήλωσε στη Daily Mail ότι πάσχει από διαταραχή μετατραυματικού στρες (PTSD) και δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το μετρό, λέγοντας: «Δεν θα ξαναπατήσω ποτέ το πόδι μου στο μετρό».
Είπε: «Αν δεν ήταν ασφαλές όταν είχα τέσσερα άκρα, σίγουρα δεν θα είναι ασφαλές όταν έχω δύο. Τίποτα δεν έχει αλλάξει. Τα άκρα μου δεν θα ξαναβγούν ποτέ, αλλά το κάνω αυτό για τα παιδιά μου, για τους εργαζόμενους στο Λονδίνο».
Σχετικές ειδήσεις
Trending

