ΚΟΣΜΟΣ

Η Sun απαντά στις κατηγορίες για τον γιο του Μπράουν

Η Sun απαντά στις κατηγορίες για τον γιο του Μπράουν
Η βρετανική εφημερίδα Sun διαψεύδει την κατηγορία...

Η βρετανική εφημερίδα Sun διαψεύδει την κατηγορία ότι είχε αποκτήσει παράνομα στοιχεία από τον ιατρικό φάκελο του γιου του πρώην πρωθυπουργού της χώρας Γκόρντον Μπράουν.

«Ο Μπράουν Κάνει Λάθος», είναι ο πηχυαίος πρωτοσέλιδος τίτλος της ταμπλόιντ, η οποία αποτελεί μέρος της αυτοκρατορίας των μέσων ενημέρωσης του Ρούπερτ Μέρντοκ, ο οποίος δέχεται σφοδρές επικρίσεις για το σκάνδαλο των υποκλοπών τηλεφωνικών μηνυμάτων στη Βρετανία.

Ο Μπράουν είχε δηλώσει την Τρίτη ότι μέλη του προσωπικού της εφημερίδας είχαν καταφέρει υπούλως να πάρουν στα χέρια τους στοιχεία για την κατάσταση της υγείας του γιου του Φρέιζερ το 2006.

Ο Φρέιζερ, ο οποίος γίνεται πέντε ετών την Κυριακή, πάσχει από κυστική ίνωση.

Πάντως η Sun έγραψε σήμερα ότι έλαβε τις πληροφορίες από έναν πολίτη που τηλεφώνησε στα γραφεία τους για να ενημερώσει την εφημερίδα για την ασθένεια, προσθέτοντας ότι και ο γιος του ανθρώπου που τηλεφώνησε πάσχει από την ινοκυστική νόσο.