MEDIA

Μεγάλη τηλεοπτική καμπάνια ενημέρωσης για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Μεγάλη τηλεοπτική καμπάνια ενημέρωσης για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Μια ιδιαίτερη τηλεοπτική καμπάνια ξεκίνησε με την αρωγή του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης σε όλα τα τηλεοπτικά μέσα της χώρας αναφορικά με την ορθή και ασφαλή χρήση του διαδικτύου, με πρωταγωνίστρια τη Τζέση Παπουτσή.

Με το σλόγκαν «Ε τι; Μπακάλικο είμαστε;» για πρώτη φορά στην Ελλάδα αναδεικνύεται ένα κοινωνικό μήνυμα μέσα από τη μορφή ιστορίας σε συνέχειες.

Το κάθε μήνυμα αγγίζει ένα συγκεκριμένο, πολύ σημαντικό ζήτημα ασφάλειας στο Διαδίκτυο, μέσα από έναν μεταφορικό και διασκεδαστικό τρόπο, με στόχο να αφυπνίσει και να προβληματίσει το θεατή, δίχως, όμως, να τον φοβίσει. Κάθε ένα από τα 4 τηλεοπτικά σποτ αποτελεί συνέχεια του άλλου, δημιουργώντας έτσι μια ενδιαφέρουσα ιστορία, αυτή ενός «ξεχωριστού» παντοπωλείου σε... «επεισόδια».

Ειδικότερα:

• Σποτ 1: αγγίζει το ζήτημα της αλόγιστης δημοσίευσης προσωπικών δεδομένων στο Διαδίκτυο, που ειδικά στους ιστοχώρους κοινωνικής δικτύωσης (όπως στο Facebook) έχει ξεπεράσει κάθε όριο.

• Σποτ 2: ενημερώνει για το μείζον ζήτημα της ηλεκτρονικής απάτης, με 1 στους 10 Έλληνες να πέφτουν θύματα αυτής.

• Σποτ 3: αγγίζει το πολύ σοβαρό ζήτημα της ακούσιας ή εκούσιας επαφής των ανηλίκων με πορνογραφικό υλικό και με τον ηλεκτρονικό τζόγο.

• Σποτ 4: αποτελεί τη ‘λύση’ όλων των παραπάνω, αναδεικνύοντας τη μέγιστη σημασία της κριτικής σκέψης στο Διαδίκτυο, έτσι ώστε να χρησιμοποιείται το κατά τα άλλα εξαιρετικό αυτό εργαλείο με σύνεση και με ασφάλεια.

H καμπάνια θα κορυφωθεί τον ερχόμενο Φεβρουάριο, εν όψει του 11ου εορτασμού για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, στις 11 Φεβρουαρίου 2014.