ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ρεπορτάζ Newsbomb.gr: Έρχονται μηνύσεις για τα προϊόντα που μικραίνουν και ακριβαίνουν στα ράφια

Ρεπορτάζ Newsbomb.gr: Έρχονται μηνύσεις για τα προϊόντα που μικραίνουν και ακριβαίνουν στα ράφια
INTIME

Ακρίβεια: Μηνυτήρια αναφορά για τα προϊόντα που μικραίνουν ενώ ακριβαίνουν προαναγγέλλει ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας μιλώντας στο Newsbomb.gr.

Προσφυγή στη Δικαιοσύνη με μηνυτήρια αναφορά δρομολογείται από την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος για τις μειωμένες ποσότητες προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης, Απόστολος Ραυτόπουλος στο Newsbomb.gr η νομική υπηρεσία της Ενωσης και συγκεκριμένα ο διευθυντής της θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη κατά των βιομηχανιών καθώς έχουν μειώσει το περιεχόμενο συσκευασιών από 5% έως 30% με βάση στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί σε εκατοντάδες προϊόντα έχει αυξηθεί και η τιμή.

Ο κ. Ραυτόπουλος έκανε λόγο για αισχροκέρδεια και τρικ των βιομηχανιών εις βάρος όλων των καταναλωτών, ενώ υπενθύμισε τη δήλωση του υπουργού Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη σε τηλεοπτική εκπομπή στις 5 Οκτωβρίου πως το ότι οι βιομηχανίες μειώνουν το περιεχόμενο «είναι παράνομο».

Σύμφωνα με ίδιο κάποιες εταιρείες βάζουν το μικρότερο περιεχόμενο στην αρχική συσκευασία. Έφερε δε, ως παράδειγμα ότι στα σαμπουάν η ποσότητα έχει μειωθεί από τα 400ml στα 360ml και η μικρότερη ποσότητα περιέχεται στην αρχική συσκευασία των 400ml. «Η κάθε βιομηχανία θα έπρεπε να αναγράφει όταν μειώνει την ποσότητα, «νέο προϊόν» και να αναφέρει τα γραμμάρια.

Αυτό δεν αναγράφεται πουθενά. Και οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα έπρεπε να αναγράφουν στα ράφια νέα προϊόντα με τα αντίστοιχα γραμμάρια. Κανείς από τους δύο δεν το κάνει. Με αυτόν τον τρόπο παραπλανάται ο καταναλωτής καθώς πληρώνει το ίδιο ή περισσότερο για μικρότερη ποσότητα» τόνισε ο κ. Ραυτόπουλος. Ένα άλλοι τρικ, όπως σημείωσε είναι η αυτοκόλλητη ετικέτα με τα πολύ μικρά γράμματα που τοποθετείται σε ορισμένα προϊόντα με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να πρέπει να γυρίσει ανάποδα τη συσκευασία για να δει τις ποσότητες.

Τέλος ανέφερε ότι υπάρχουν αλυσίδες σούπερ μάρκετ που έχουν άλλη τιμή στα διαφημιστικά φυλλάδιά τους και άλλη είναι η τιμή που υπάρχει στο καλάθι του νοικοκυριού.