ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η αναπαλαίωση του Mazda MX-5 της 1ης γενιάς στην Ιαπωνία δεν είναι για όλους

Η αναπαλαίωση του Mazda MX-5 της 1ης γενιάς στην Ιαπωνία δεν είναι για όλους

Το πρώτα MX-5 πλησιάζουν την τριακονταετία και η Mazda προσφέρει, προς το παρόν μόνο στην Ιαπωνία, την εργοστασιακή αναπαλαίωσή τους.

Του Γιάννη Σκουφή

Στα τέλη της δεκαετίας του ’80 τα ρόουντστερ ήταν μια κατηγορία προς εξαφάνιση, μέχρι που εμφανίστηκε ένα αυτοκίνητο που όχι μόνο την έσωσε από τον αφανισμό αλλά την επανέφερε και δυναμικά στο προσκήνιο.

Το αυτοκίνητο αυτό δεν είναι άλλο από την πρώτη γενιά του Mazda MX-5, αυτή με τους αναδιπλούμενους προβολείς που ήταν τότε της μόδας και που πλέον θεωρείται συλλεκτικό. Ακριβώς για αυτό η Mazda, που οφείλει σε μεγάλο βαθμό την εικόνα της στο συγκεκριμένο μοντέλο, διαθέτει για την ώρα στην Ιαπωνία και σύντομα και στις ΗΠΑ, ένα πρόγραμμα εργοστασιακής αναπαλαίωσης.

Το οποίο περιλαμβάνει την αντικατάσταση των προβολέων και του μηχανισμού τους, την μαλακή οροφή, καινούργιες γνήσιες ζάντες 14 ιντσών, τα στοιχεία του αμαξώματος που μπορούν να αντικατασταθούν (καπό, κάλυμμα πορτμπαγκάζ, φτερά, πόρτες), μικρο- επισκευές σε άλλα σημεία του αμαξώματος και φυσικά και καινούργια βαφή.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr

Το κόστος δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο μιας και ανέρχεται σε 2,5 εκατομμύρια γιεν, που αντιστοιχούν σε περίπου 21.000 ευρώ. Από και κει πέρα η ανακατασκευή του κινητήρα και η αντικατάσταση του κιβωτίου κοστίζει σχεδόν 7.000 ευρώ, η ανακατασκευή του εσωτερικού περίπου 6.000 ευρώ και της ανάρτησης 3.500 ευρώ.

Για την ολική δηλαδή εργοστασιακή αναπαλαίωση απαιτούνται ούτε λίγο ούτε πολύ περίπου 37.500 ευρώ, γεγονός που την καθιστά υπόθεση μάλλον για λίγους.