ΓΥΝΑΙΚΑ

Έχετε έντονες λιγούρες; Να πώς θα τις μειώσετε

Έχετε έντονες λιγούρες; Να πώς θα τις μειώσετε
Photo by Ellieelien on Unsplash

Άτιμες οι λιγούρες... συμφωνείτε;

Εδώ και χρόνια σίγουρα θα προσπαθείτε να καταλάβετε γιατί ενώ έχετε φάει το πρωινό σας, μόλις φτάσετε στο γραφείο θέλετε εκείνη τη μοσχομυριστή τυροπιτούλα που βρίσκεται στο φουρνάκι του κυλικείου ή γιατί το απόγευμα θέλετε μια σοκολάτα ή ένα γλυκό.

Λιγούρες ονομάζονται και μπορείτε να τις αντιμετωπίσετε. Δείτε μερικούς από τους τρόπους:

Προτιμήστε υγιεινά σνακ:

Μη μένετε νηστικοί μόνο και μόνο για να μην παχύνετε. Η κοιλιά σας θα ξεκινήσει να στέλνει μηνύματα πείνας και εσείς θα αναγκαστείτε κάποια στιγμή να καταναλώσετε ό,τι βρείτε μπροστά σας και σε μεγάλη ποσότητα. Προσπαθήστε να τρώτε ανά τρεις ώρες και προτιμήστε κάτι υγιεινό και με λίγες θερμίδες. Φρούτα, λαχανικά, ανάλατοι ξηροί καρποί, αποτελούν τις ιδανικότερες επιλογές. Πείτε ναι στις μπάρες δημητριακών με μαύρη σοκολάτα και αν έχετε μία ιδιαίτερη σχέση με τα γλυκά μπορείτε να ενδώσετε σε ένα light ζελέ. Λίγες θερμίδες και μικρές μερίδες αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας.

Φτιάξτε homemade smoothies:

Μπορεί τα smoothies που σερβίρουν στις καφετέριες να είναι γευστικότατα, είναι όμως πολύ παχυντικά. Ήρθε η ώρα, λοιπόν να τοποθετήσετε το μίξερ ξανά στον πάγκο της κουζίνας σας. Διαλέξτε τα αγαπημένα σας φρούτα ή λαχανικά και ρίξτε τα στο μίξερ. Τα smoothies αυτά θα σας χορτάσουν και φυσικά θα σας χαρίσουν πολλές βιταμίνες.

Πιείτε πολύ νερό:

Μερικές φορές μπορεί να διψάτε και εσείς να νομίζετε πως… πεινάτε. Ναι, συμβαίνει και αυτό. Μην ξεχνάτε οπότε να πίνετε τουλάχιστον 8-10 ποτήρια την ημέρα και νιώστε αυτομάτως πλήρεις.

Πρωινό πλούσιο σε φυτικές ίνες:

Ξεκινήστε τη μέρα σας… φυτικά. Οι αδιάλυτες φυτικές ίνες παραμένουν στο έντερο για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα να νιώθετε το αίσθημα του κορεσμού. Ένα μπολ, για παράδειγμα, μούσλι με ξηρούς καρπούς, σταφίδες και άπαχο γάλα θα δώσει τέλος στις πρωινές λιγούρες (aka τυροπιτάκια, κρουασανάκια κ.α). Θα φτάσει η ώρα του μεσημεριανού και ακόμα η κοιλιά σας δε θα έχει παραπονεθεί.