SOCIAL MEDIA

Fanny Eaton: H Google τιμάει το καλλιτεχνικό μοντέλο από την Τζαμάικα

Fanny Eaton: H Google τιμάει το καλλιτεχνικό μοντέλο από την Τζαμάικα
google

Fanny Eaton (Φάννυ Ίτον) - H google στο σημερινό Doodle τιμάει το καλλιτεχνικό μοντέλο από την Τζαμάικα, Fanny Eaton. Η Eaton αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για πολλούς ζωγράφους κατά τον 19ο αιώνα.

Η Fanny Eaton γεννήθηκε ως Fanny Matilda Antwistle στο Σάρεϊ, στην Τζαμάικα, στις 13 Ιουλίου 1835, και μετακόμισε με τη μητέρα της στη Μεγάλη Βρετανία κατά τη διάρκεια της Βικτωριανής Εποχής.

Η ίδια, όταν ήταν γύρω στα 20 της, άρχισε να ποζάρει για πολλούς ζωγράφους της Βασιλικής Ακαδημίας του Λονδίνου και δεν άργησε να κεντρίσει το ενδιαφέρον μιας μυστικής κοινότητας ανερχόμενων καλλιτεχνών, των Προραφαηλιτών.

Η Fanny Eaton

Το καλλιτεχνικό ντεμπούτο της Eaton έγινε στον πίνακα Simeon Soloman με τίτλο «The Mother Of Moses» («Η Μητέρα του Μωυσή»), ο οποίος εκτέθηκε το 1860 στη Βασιλική Ακαδημία, με το μοντέλο να ποζάρει ακόμα και για τους Dante Gabriel Rossetti, John Everett Millais και Rebecca Soloman.

«Η Μητέρα του Μωυσή»

Η Eaton είχε εξέχουσα θέση στην κοινότητα των Προραφαηλιτών καθώς, εκείνη την εποχή, οι μαύρες γυναίκες δεν εκπροσωπούνταν στην Τέχνη ή απεικονίζονταν με αρνητική χροιά.

Ως τελευταία γνωστή δουλειά της Eaton θεωρείται ο πίνακας του Millais, το 1867, με τίτλο «Jephthah».

John Everett Millais «Jephthah»

Η Eaton απεβίωσε στις 4 Μαρτίου 1924, στο Λονδίνο, σε ηλικία 88 ετών.

Το σημερινό doodle για την Fanny Eaton (Φάννυ Ίτον)

Τι είναι τα doodles

Τα doodles δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων. Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου. Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.