ΕΛΛΑΔΑ

Δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Συγκλονίζουν οι καταθέσεις των εργαζομένων – Πώς εγκατέλειψαν το βαγόνι (vid)

Δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Συγκλονίζουν οι καταθέσεις των εργαζομένων
Πώς σώθηκαν την τελευταία στιγμή
Mega

Το τραγικό δυστύχημα σημειώθηκε στον ΗΣΑΠ την 16η Νοεμβρίου

Συγκλονίζουν οι καταθέσεις των εργαζομένων στον ΗΣΑΠ που βρίσκονταν πάνω στο βαγονέτο και πήδηξαν στο κενό για να σωθούν την 16η Νοεμβρίου, όταν η ειδική μηχανή λείανσης είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και κινείτο ανεξέλεγκτα στις γραμμές. Το βαγονέτο συγκρούστηκε με συρμό στον σταθμό του ηλεκτρικού στον Άγιο Νικόλαο, στοιχίζοντας τη ζωή σε έναν εργάτη.

Μέσα σε διάστημα ενός λεπτού, οι τρεις από τους πέντε εργαζόμενους που βρίσκονταν πάνω στο βαγονέτο του ΗΣΑΠ πήδηξαν στο κενό για να σωθούν. Ο πιο έμπειρος από όλους, ο 40χρονος Πέτρος, ήταν αυτός που θυσιάστηκε για τους συναδέλφους του. Τους είχε καθοδηγήσει για να εγκαταλείψουν το βαγόνι όταν φτάσει στην αποβάθρα. Ήταν ο εργοδηγός και προσπαθούσε να σταματήσει την ανεξέλεγκτη πορεία του. Ήταν όμως αδύνατον. Τα φρένα ήταν σπασμένα από τον σταθμό της Κηφισιάς.

«Το τρένο πήγαινε με όλο και πιο μεγάλη ταχύτητα. Μετά το Μαρούσι καταλάβαμε ότι δεν έχουμε καθόλου φρένα. Ξαφνικά, ο Έλληνας που ήταν στο βαγόνι μας και τον έλεγαν Πέτρο, μας είπε να πηδήξουμε» υπογράμμισε στην κατάθεσή του Κροάτης τεχνικός.

«Από το ατύχημα έχω πάθει αμνησία και δε θυμάμαι τίποτα. Θυμάμαι πράγματα δύο μέρες πριν το δυστύχημα μόνο. Δεν μπορώ να θυμηθώ τίποτα σχετικά με το συμβάν. Συνήλθα μετά από πολλές μέρες, είχα χτυπήματα στο κεφάλι και έμεινα αρκετές μέρες στο νοσοκομείο», ανέφερε στην κατάθεσή του ο Σκωτσέζος οδηγός.

Μέσα στο βαγόνι έμεινε μόνο ένας Έλληνας τεχνικός. Έτρεξε στην πίσω πλευρά λίγο πριν γίνει η σύγκρουση με συρμό του ΗΣΠΑ που είχε τοποθετηθεί για να ανακόψει την τρελή του πορεία. «Εγώ δεν πήδηξα από το βαγόνι, μπήκα κάτω από το κάθισμα, κουλουριάστηκα και περίμενα. Μετά από κάποιο διάστημα κατάλαβα ότι έγινε σύγκρουση του συρμού μου με κάτι», είπε.

Όπως αποκάλυψε το Mega, το πόρισμα της τραγωδίας αναφέρει ότι τόσο το κύριο όσο και το εφεδρικό σύστημα πέδησης, δε δούλεψαν, με αποτέλεσμα η λοκομοτίβα να μην μπορέσει να σταματήσει παρά τις προσπάθειες του χειριστή της. Σύμφωνα με τους πραγματογνώμονες δεν είχε γίνει σωστή συντήρηση.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Κορονοϊός: Νέες οδηγίες προς εμβολιασμένους - Τι πρέπει να κάνουν αν έρθουν σε επαφή με κρούσμα

Γιαννιτσά, Χριστούγεννα 1968: Η δολοφονία της όμορφης δασκάλας - «Ήθελα μόνο να την απολαύσω»

Θρήνος στην Πάτρα για τον 42χρονο Σπύρο - Πώς έγινε το τραγικό τροχαίο