Συνεχείς ρίψεις νερού στο εργοστάσιο Φουκουσίμα

Με συνεχείς ρίψεις νερού στο εργοστάσιο Φουκουσίμα για να μειωθούν...

Με συνεχείς ρίψεις νερού στο εργοστάσιο Φουκουσίμα για να μειωθούν τα υψηλά επίπεδα ραδιενέργειας συνεχίζουν τις προσπάθειά τους οι Ιάπωνες.

Η διαχειρίστρια εταιρεία, η Tepco, άρχισε χθες να πραγματοποιεί ρίψεις νερού σε μια δεξαμενή στον επάνω όροφο του αντιδραστήρα Νο 4 του εργοστασίου όταν οι ειδικοί αντιλήφθηκαν ότι το επίπεδο των υδάτων είχε μειωθεί στο ένα τρίτο από το κανονικό, μετέδωσε το ιαπωνικό τηλεοπτικό δίκτυο ΝΗΚ.

Η μείωση του επιπέδου των υδάτων προκάλεσε την αύξηση της ραδιενέργειας, υπογράμμισαν αξιωματούχοι.
Τα αυξημένα επίπεδα ραδιενέργειας δεν επιτρέπουν στους ειδικούς να εισέλθουν στο εσωτερικό του κτιρίου που στεγάζει τον αντιδραστήρα για να αρχίσουν τις απαιτούμενες επισκευές.

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή