Αν δεν έχεις direct ασφάλεια, ετοιμάσου να πληρώσεις πολλά

Αν δεν έχεις direct ασφάλεια, ετοιμάσου να πληρώσεις πολλά

Άρθρο στην insurance-eea.gr υποστηρίζει ότι πολλές ασφαλιστικές εταιρίες βρίσκονται σε αδιέξοδο λόγω της μεγάλης πτώσης στα ασφάλιστρα στην ασφάλεια αυτοκινήτου. Το συμπέρασμα του συντάκτη είναι ότι οι εταιρίες που διατήρησαν τα ασφάλιστρά τους σε υψηλότερα επίπεδα πήραν τη σωστή απόφαση.

“Γονατίζουν τις εταιρείες τα χαμηλά ασφάλιστρα κυρίως στον κλάδο αυτοκινήτου, τα οποία εφάρμοσαν στο πλαίσιο παρακολούθησης μιας ισχυρά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε τα τελευταία χρόνια από μη ορθές πρακτικές και με στόχο τη βίαιη απόκτηση μεριδίων αγοράς”, αναφέρει το άρθρο.

“Δικαιωμένοι από αυτή την νέα δύσκολη συγκυρία ίσως και αδιέξοδο είναι όσοι δεν υπέκυψαν στον σαθρό ανταγωνισμό και διατήρησαν τα τιμολόγιά τους”.

“Κατά πληροφορίες υπάρχει μεγάλη κινητικότητα γύρω από τα ασφάλιστρα, η οποία θα αποτυπωθεί στο αμέσως προσεχές διάστημα σε κινήσεις που γίνουν γνωστές”.

Συμφωνούμε ότι από το 2011 μέχρι σήμερα τα ασφάλιστρα έχουν πέσει πολύ.

Συμφωνούμε, επίσης, ότι πολλές ασφαλιστικές αντιμετωπίζουν προβλήματα ρευστότητας και γι’ αυτό σκοπεύουν να ανεβάσουν τα ασφάλιστρά τους.

Αλλά δεν πιστεύουμε ότι οι εταιρίες που κράτησαν τα ασφάλιστρα σε υψηλά επίπεδα πήραν τη σωστή απόφαση. Δεν ήταν καν αποτέλεσμα στρατηγικής. Ήταν περισσότερο ζήτημα αδυναμίας. Τουλάχιστον οι συγκεκριμένες εταιρίες αντιλήφθηκαν ποιες είναι οι δυνατότητές τους – κι έτσι γλύτωσαν το «αδιέξοδο».

Πιστεύουμε, ωστόσο, ότι σύντομα θα χάσουν σημαντικό μερίδιο της αγοράς που θα στραφεί σε πιο οικονομικές και αποτελεσματικές εταιρίες. Γιατί αυτές οι εταιρίες ήρθαν για να μείνουν. Η Hellas Direct σίγουρα.

Όπως φαίνεται και στο διάγραμμα, η πτώση στα ασφάλιστρα ξεκίνησε όταν εμφανίστηκαν οι direct ασφαλιστικές, όπως η Hellas Direct και η Anytime, με ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας που τους επέτρεψε να είναι πιο οικονομικές και αποδοτικές. Το γεγονός ότι είναι online σημαίνει ότι αποφεύγουν την προμήθεια, η οποία μπορεί να επιβαρύνει μέχρι και κατά 30% το ασφάλιστρο. Και, καθώς χρησιμοποιούν σε ό,τι κάνουν την τεχνολογία, μειώνουν τα λειτουργικά τους έξοδα.

1

Πώς διαμορφώθηκε το μέσο κόστος συμβολαίου για ένα πρόγραμμα καλύψεων ασφάλειας αυτοκινήτου (με φωτιά και κλοπή) από το 2010 μέχρι το 2018

Στην Hellas Direct, είμαστε περισσότερο μία εταιρία τεχνολογίας και Τεχνητής Νοημοσύνης, παρά μία ασφαλιστική με την παραδοσιακή σημασία της λέξης. Με αυτόν τον τρόπο, ελαχιστοποιούμε τα έξοδά μας και αυτό μας επιτρέπει να μειώνουμε ακόμη περισσότερο τα ασφάλιστρα.

Γι΄αυτό κι εμείς πιστεύουμε ότι οι εταιρίες που πήραν τη σωστή απόφαση δεν είναι αυτές που διατήρησαν τα ασφάλιστρά τους στα ίδια επίπεδα, αλλά αυτές που προσάρμοσαν το λειτουργικό τους μοντέλο και επένδυσαν στην τεχνολογία.

Οι υπόλοιπες διακρίνονται σε δύο κατηγορίες:

  1. Οι εταιρίες που χαμήλωσαν τα ασφάλιστρά τους, χωρίς να προσαρμόσουν το λειτουργικό τους μοντέλο. Αυτές βρίσκονται σήμερα σε αδιέξοδο και θα αναγκαστούν να αυξήσουν τα ασφάλιστρά τους. Οι πελάτες τους θα ψάξουν μία πιο οικονομική και μακρόχρονη λύση.
  2. Οι εταιρίες που αγνόησαν τον ανταγωνισμό και διατήρησαν τα ασφάλιστρά τους στα ίδια επίπεδα. Κατάφεραν να διατηρήσουν το μερίδιό τους στην αγορά γιατί κανένας δεν τις αμφισβήτησε. Ωστόσο, ο ίδιος ο καταναλωτής πλέον έχει περισσότερη δύναμη ποτέ. Και πλέον συνειδητοποιεί ποιες είναι οι επιλογές του. Γι’ αυτό και είναι θέμα χρόνου να βρει μία πιο οικονομική και μακρόχρονη λύση.

Και η πιο οικονομική και μακρόχρονη λύση είναι αναγκαστικά το μοντέλο της direct ασφάλισης. Το παράδοξο Interamerican/ Anytime είναι το καλύτερο παράδειγμα.

2

Σύγκριση τιμών στην insurancemarket.gr για ένα Toyota Corolla, οδηγού ηλικίας 35 ετών που κατοικεί στην Αττική.

Η Anytime ανήκει στην Interamerican. Είναι η ίδια ασφαλιστική. Φαίνεται και στο λογότυπό της. Ωστόσο, για το ίδιο προϊόν, η Anytime είναι μέχρι και €140 πιο οικονομική, και μάλιστα για περισσότερες καλύψεις! Σε τι διαφέρουν; Στο μοντέλο λειτουργίας. Η Interamerican είναι δεινόσαυρος, λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο τις τελευταίες δεκαετίες. Η Anytime είναι direct.

Η Hellas Direct είναι αμιγώς direct. Πάντα προσφέρει τη χαμηλότερη τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

3

Σύγκριση ασφάλιστρων για ετήσιο συμβόλαιο βασικών καλύψεων ανάμεσα στην Hellas Direct και τις 5 μεγαλύτερες ασφαλιστικές στην αγορά.

 

Δεν το λένε μόνο οι αριθμοί. Είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρούν οι πελάτες μας.

 «Μα πόσο τέλειο deal αγόρασα μόλις; Hellas Direct you rule  » Λινώ Λ.

Το να προσφέρουμε την καλύτερη τιμή, δεν είναι αυτοσκοπός. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι όντως ζήτημα στρατηγικής. Έχουμε αναπτύξει ένα λειτουργικό μοντέλο που επικεντρώνεται στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Αυτό το μοντέλο είναι direct, βασίζεται στην τεχνολογία και την Τεχνητή Νοημοσύνη. Χωρίς κρυφούς όρους, χωρίς κρυφές χρεώσεις. Και όλα αυτά, για να προσφέρουμε το καλύτερο προϊόν, με την καλύτερη εξυπηρέτηση, στην καλύτερη τιμή. Για πάντα.

Συμπέρασμα για σένα; Αν είσαι ασφαλισμένος σε μία από τις ασφαλιστικές που δεν άλλαξαν καθόλου τα τελευταία 8 χρόνια, είτε πληρώνεις υπερβολικά πολλά είτε σύντομα θα αρχίσεις να πληρώνεις πολλά. Αν πάλι θέλεις τις καλύτερε τιμές, ξέρεις τι πρέπει να κάνεις.