ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

O θάνατος των πολυμορφικών έρχεται όλα και πιο κοντά

O θάνατος των πολυμορφικών έρχεται όλα και πιο κοντά

Η κατηγορία που έχει υποφέρει περισσότερο από όλες από την επέλαση των SUV είναι αυτή των πολυμορφικών.

Του Γιάννη Σκουφή

Tα SUV είναι χωρίς αμφιβολία η κυρίαρχη κατηγορία αυτοκινήτων και όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο. Μεταξύ των πλεονεκτημάτων τους που συμβάλλουν σε αυτή τους τη δημοτικότητα είναι και οι άνετοι χώροι τους σε σύγκριση με τα αντιστοίχου μεγέθους μοντέλα με συμβατικά αμαξώματα. Τόσο για τους επιβάτες τους όσο και για τις αποσκευές τους.

Αυτό αυτόματα στρέφει προς τα πιο ελκυστικά SUV αγοραστές από μια άλλη κατηγορία, αυτή των πολυμορφικών. Και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που από τα τελευταία έχουν μείνει πλέον πολύ λίγα στην αγορά.

Και στο μέλλον θα μείνουν ακόμα λιγότερα, μιας και ο όμιλος Volkswagen δεν δείχνει εκτός απροόπτου καμία διάθεση να συνεχίσει με μια νέα γενιά των VW Sharan και Seat Alhambra που τον εκπροσωπούν στην κλάση των μεγάλων MPV. Έτσι μετά από 10 χρόνιας παρουσίας της τελευταίας εκδοχής τους η παραγωγή τους θα ανασταλεί. Στο τέλος του μήνα για το Seat, στο τέλος του έτους για το VW.

Όσο για τις πωλήσεις τους, η Seat το 2018 πούλησε μόλις 23.480 Alhambra έναντι 31.695 του 2016, ενώ η VW 22.665 Sharan τη στιγμή που δύο χρόνια πριν είχε πουλήσει σχεδόν 50% πιο πολλά.