ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πάει και η τελευταία Bugatti Centodieci

Πάει και η τελευταία Bugatti Centodieci

Η Γαλλία μπορεί να έχασε στον τελικό από την Αργεντινή αλλά έχει πολλά άλλα για να είναι περήφανη.

Του Γιάννη Σκουφή

Πέρα από την Airbus και τα Rafale η γαλλική βιομηχανία είναι τεράστια και μία από τις κυρίαρχες στην παγκόσμια αγορά. Και πέρα από τους μεγάλους Γάλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως είναι οι Citroen, Renault, Peugeot κ.α., υπάρχει και μία που έχει χτίσει το δικό της μύθο στην ιστορία.

Ο λόγος για την Bugatti η οποία πέρα από τις λίγο πολύ στάνταρ εκδόσεις των Veyron και Chiron έχει κατασκευάσει και κάποιες οι οποίες είναι ακόμα πιο σπάνιες και βέβαια και ακριβές.

Μια από αυτές είναι και η Centodieci η οποία, όπως λέει και το όνομα της, αποτίνει φόρο τιμής στην αρχέτυπη EB110.

Έχει κατασκευαστεί μόλις 10 φορές και με την τελευταία να έχει παραδοθεί πρόσφατα στον τυχερό ιδιοκτήτη της. Πλέον, οι ειδικοί στο Molsheim, που είναι η έδρα της εταιρείας, έχουν επικεντρωθεί στην ολοκλήρωση των υπόλοιπων 100 αυτοκινήτων που υπολείπονται για να ολοκληρωθεί η παραγωγή της Chiron.

Όπως προαναφέραμε η Centodieci έχει μία πολύ ιδιαίτερη εμφάνιση με επιρροές από την EB110. Ο γνωστός W16 των 8.000 κυβικών με τα 4 turbo εξακολουθεί να είναι η καρδιά του γαλλικού hypercar αποδίδοντας 1.600 ίππους και επιταχύνοντας το εντυπωσιακό αμάξωμα από στάση έως τα 100 χλμ./ ώρα σε 2,4 δεύτερα. Όσο για την τελική του ταχύτητα φτάνει τα 380 χλμ./ώρα.