ΕΛΛΑΔΑ

Μάχη για τη ζωή της συνεχίζει να δίνει η 9χρονη μαθήτρια που έπαθε αλλεργικό σοκ - Τα τελευταία νέα

Μάχη για τη ζωή της συνεχίζει να δίνει η 9χρονη μαθήτρια που έπαθε αλλεργικό σοκ - Τα τελευταία νέα
ΙΝΤΙΜΕ / ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

Εξαιρετικά κρίσιμη χαρακτηρίζουν οι γιατροί την κατάσταση του μικρού κοριτσιού που έπαθε σοβαρό αλλεργικό σοκ από γλυκό που έφαγε ενώ ήταν στο σχολείο - Νοσηλεύεται στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο - Η κατάσταση της υγείας της παραμένει σταθερή αλλά κρίσιμη.

Δύο ημέρες μετά το περιστατικό του σοβαρού αλλεργικού σοκ που υπέστη η 9χρονη μαθήτρια από το Βελεστίνο, η κατάσταση της υγείας της παραμένει σταθερή αλλά κρίσιμη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη διάρκεια του διαλείμματος στο σχολείο της, το κοριτσάκι έφαγε κάποιο γλυκό που του προκάλεσε αλλεργικό σοκ.

Η μικρή μαθήτρια μεταφέρθηκε αρχικά, στο νοσοκομείο του Βόλου όπου οι γιατροί κατάφεραν να το επαναφέρουν και να το σταθεροποιήσουν για να μπορέσει να διακομιστεί στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης όπου και νοσηλεύεται σε κώμα, μετά από κατεπείγουσα διακομιδή που έγινε τη Δευτέρα (25-01) με την κινητή μονάδα του ΕΚΑΒ Βόλου.

Η μικρή μαθήτρια έπαθε τέσσερις φορές ανακοπή καρδιάς. «Είχε επιβαρυνθεί ήδη όταν έφτασε στο νοσοκομείο» λένε πηγές του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου στο Newsbomb.gr.

Σύμφωνα με πληροφορίες η κατάστασή της μικρής παραμένει πολύ κρίσιμη ενώ οι γιατροί περιμένουν να δουν πώς θα αντιδράσει ο οργανισμός της στην φαρμακευτική αγωγή.

Οι γιατροί του Νοσοκομείου καταβάλλουν κάθε προσπάθεια ώστε να βελτιώσουν την κατάσταση της υγείας της.

«H εικόνα που παρουσιάζει η μικρή μαθήτρια είναι η ίδια. Δεν υπάρχει, ούτε θετική, ούτε αρνητική εξέλιξη. Είναι πολύ δύσκολη ή κατάσταση» αναφέρουν πηγές από το Νοσοκομείο στο Newsbomb.gr.

«Όλοι οι γιατροί είναι δίπλα της, και κάνουν ότι μπορούν για να την βοηθήσουν» συμπλήρωσαν οι ίδιες πηγές. «Ελπίζουμε ότι η μικρή μαθήτρια θα τα καταφέρει» τόνισαν.

Οι γονείς του μικρού κοριτσιού είναι στο πλευρό της από την πρώτη στιγμή.

Lockdown: «Κληρώνει» για νέα μέτρα στις «κόκκινες» περιοχές - Σκέψεις για τα σχολεία