Χωρίς μετρό και αύριο η Αθήνα
Ακινητοποιημένοι θα παραμείνουν και αύριο Σάββατο οι συρμοί του μετρό λόγω της νέας 24ωρης απεργίας που προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών
από την έναρξη της βάρδιας και μέχρι τη λήξη της.
Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο, που, όπως επισημαίνουν, καταργεί αυτομάτως τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (Σ.Σ.Ε.).
Διαβάστε επίσης:
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT