ΕΛΛΑΔΑ

Αίγινα: Αυτό είναι το σπίτι όπου κρατείται ο 77χρονος χειριστής του ταχύπλοου (pics)

Αίγινα: Αυτό είναι το σπίτι όπου κρατείται ο 77χρονος χειριστής του ταχύπλοου (pics)

Σε κατ’ οίκον περιορισμό βρίσκεται από το βράδυ της Παρασκευής (19/08/2016) ο 77χρονος χειριστής του ταχυπλόου, που προκάλεσε το τραγικό δυστύχημα στην Αίγινα, μετά τη διαφωνία που προέκυψε μεταξύ της ανακρίτριας και της εισαγγελέως Πειραιά αναφορικά με την προφυλάκισή του.

ΞΕΣΠΑ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ 5ΧΡΟΝΗΣ: ΠΕΡΑΣΕ ΣΑΝ ΜΑΧΑΙΡΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ

Μετά την πρόταση της ανακρίτριας για την επιβολή των περιοριστικών όρων της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, της αυτοπρόσωπης παρουσίας στο οικείο αστυνομικό τμήμα και της καταβολής χρηματικής εγγύησης ύψους 100.000 ευρώ και την αντιπρόταση της εισαγγελέως για την κράτηση του 77χρονου, ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος θα παραμείνει στο σπίτι του για πέντε ημέρες και εν συνέχεια το συμβούλιο Πλημμελειοδικών Πειραιά θα αποφασίσει οριστικά αναφορικά με την προφυλάκισή του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο το ρετιρέ του 77χρονου όσο κι η πολυκατοικία που διαμένει στο Κολωνάκι φυλάσσονται από άνδρες της Ασφάλειας, ενώ το κουδούνι στην είσοδο του κτηρίου έχει ξηλωθεί.

Ξεσπά η μητέρα της 5χρονης: Πέρασε σαν μαχαίρι τη ζωή μας

«Να γίνει εφιάλτης η ζωή όσων προστατεύουν τον 77χρονο», ανέφερε η μητέρα της 5χρονης που έχασε τη ζωή της, μαζί με τον 44χρονο πατέρα της, στην Αίγινα.

Σε δηλώσεις του στον ALPHA, η μητέρα της μικρής Σεβαστής, είπε: «Θέλω να πω για τον άνθρωπο αυτό, που πέρασε με το δικό του σκάφος σαν το μαχαίρι από τη ζωή. Γι' αυτούς που τον προστατεύουν από το έγκλημα που έκανε, να γίνει και η δική τους ζωή εφιάλτης».

Τι υποστήριξε ο 77χρονος

Στην απολογία του, ο 77χρονος Θρασύβουλος Λυκουρέζος αφού εξέφρασε τα συλλυπητήριά του για το θάνατο των τεσσάρων επιβαινόντων στην λάντζα «Αντωνία», ανέπτυξε την εκδοχή του γύρω από όσα συνέβησαν.

Όπως είπε, «η ταχύτητα με την οποία ταξίδευε το σκάφος “DUENDE” κατά τη στιγμή προ της προσκρούσεως ήταν 21 ν.κ., ήταν δηλαδή ταχύτητα, με την οποία πραγματοποιείτο ασφαλής πλους, αφού με αυτή το σκάφος “πλάναρε”, δηλαδή ερχόταν σε οριζόντια θέση σε σχέση με την θάλασσα».

Στη συνέχεια ανέφερε ότι «οι Διεθνείς Κανονισμοί Αποφυγής Σύγκρουσης στη θάλασσα (ΔΣ Λονδίνου 1972 – κύρωση από Ελλάδα) ΝΔ 9374 – ΦΕΚ 293 Α/74 σε συνδυασμό Π.Δ94/77 και λοιπά τροποποιητικά Π.Δ, που υπερισχύουν κατά το σύνταγμα των εθνικών νόμων πουθενά δεν κάνουν λόγο για υψηλή ή χαμηλή ταχύτητα. Ο όρος που χρησιμοποιείται στο νόμο είναι εκείνος της ασφαλούς ταχύτητας χωρίς να διακρίνεται αυτή σε υψηλή ή χαμηλή».

Εξηγώντας ποια ήταν η πορεία του σκάφους του, είπε: «Η πορεία πλεύσης μου ήταν από βορρά προς νότο και εισερχόμενος στη θαλάσσια ζώνη που παρεμβάλλεται μεταξύ της νησίδας Μονή και των δυτικών ακτών της Αίγινας, στη θέση Πέρδικα αντιλήφθηκα μηχανοκίνητο σκάφος να κινείται από τη θέση Πέρδικα προς τη νήσο Μονή, δηλαδή επί πορείας από Ανατολή προς Δύση. Ποτέ δεν πίστεψα ότι σκάφος κινούμενο αριστερά μου θα περάσει από την πλώρη μου. Η πορεία μου ήταν σταθερή, χωρίς να έχω τον οποιοδήποτε λόγο να πραγματοποιήσω τον οποιοδήποτε αιφνίδιο ελιγμό, αφού άλλωστε μετέβαινα για λόγους αναψυχής με φίλους σε κόλπο της νησίδας Μονή».

Σύμφωνα με όσα είπε, το σκάφος «Αντωνία» βρισκόταν αριστερά της πορείας του, ενώ τον έβλεπε προς τη δεξιά του μεριά.

«Σύμφωνα με τον κανονισμό 15 του Διεθνή Κανονισμού για την Αποφυγή Συγκρούσεων στη Θάλασσα (ΔΚΑΣ), “όταν δύο μηχανοκίνητα πλοία διασταυρώνουν τις πορείες τους κατά τρόπο ώστε να υπάρχει κίνδυνος συγκρούσεως, το πλοίο που βλέπει το άλλο προς τη δεξιά του πλευρά, οφείλει να φυλάξει το άλλο, δηλαδή να απομακρυνθεί από την πορεία του άλλου. Εφόσον οι συνθήκες για τη συγκεκριμένη περίπτωση το επιτρέπουν, πρέπει να αποφεύγει να περνά από την πλώρη του άλλου πλοίου”. Δια τούτο ο ίδιος είχα τεταμένη την προσοχή μου κυρίως προς τα δεξιά σε περίπτωση που διασταυρωθώ με σκάφος που κινείται από την νησίδα Μονή προς την Πέρδικα και το οποίο όφειλα να φυλάξω ο ίδιος», πρόσθεσε.

Εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν βοήθησε στην περισυλλογή των ατόμων που είχαν πέσει στη θάλασσα είπε πως «η διακοπή λειτουργίας των μηχανών του DUENTE και η παράσυρση του σκάφους λόγω των βορείων ανέμων σε αντίθετη πορεία από τους ναυαγούς κατέστησε αδύνατη τη συνδρομή μου προς τους ναυαγούς».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ

Σχετικές ειδήσεις