ΚΟΣΜΟΣ

Tζένιφερ Λόπεζ: Λάνσαρε τη δική της εταιρεία αλκοολούχων ποτών - Γιατί την «έστησαν στον τοίχο»

H Tζένιφερ Λόπεζ
H Tζένιφερ Λόπεζ
Α.Ρ

Η Τζένιφερ Λόπεζ λάνσαρε τη νέα της σειρά αλκοολούχων ποτών, με λίγες θερμίδες, την οποία ονόμασε «Delola»

Η Tζένιφερ Λόπεζ ανακοίνωσε οτι λανσάρει μία νέα εταιρεία αλκοολούχων ποτών εμπνευσμένη από τις ιταλικές ακτές, αλλά η είδηση αντιμετωπίστηκε με έντονη αντίδραση από τους θαυμαστές της που έσπευσαν να τονίζουν ότι η ίδια η J.Lo...δεν πίνει. «Δουλεύω ασταμάτητα εδώ και δεκαετίες και όλο και περισσότερο συνειδητοποιώ τη σημασία της απόλαυσης της ζωής», είπε η τραγουδίστρια του «Let’s Get Loud» σε ένα βίντεο στο Instagram που προωθεί το νέο της εγχείρημα.

«Ήθελα απλώς να δημιουργήσω κάτι καλύτερο – κάτι πιο γευστικό, με καλύτερα υλικά, κάτι που θα ήθελα να πιω με τους φίλους και την οικογένειά μου, και αυτό είναι η Delola». Λίγα λεπτά αφότου η Λόπεζ μοιράστηκε το κλιπ με τους 240 εκατομμύρια ακόλουθούς της, απογοητευμένοι θαυμαστές έσπευσαν να καταδικάσουν την απόφαση της ερμηνεύτριας να εγκαινιάσει μια μάρκα αλκοόλ.

«Ουαου. Αυτό είναι απογοητευτικό», έγραψε ένα άτομο. «Γιατί να μην δημιουργήσεις μια επωνυμία μη αλκοολούχων, δεδομένου ότι έχεις μιλήσει ειλικρινά για τις αρνητικές επιπτώσεις του αλκοόλ και ότι εσύ η ίδια δεν πίνεις; Αυτό είναι τόσο άγνωστο για σένα, πραγματικά περίεργο που πουλάς αλκοόλ». Ένας άλλος συμφώνησε, γράφοντας: «JLo δεν πίνεις. Αυτό μοιάζει με κάτι που είναι γνωστό και έχει επισημανθεί σε πολλές περιπτώσεις. Θέλω να πω… το καταλαβαίνω, τα λεφτά είναι λεφτά, αλλά δεν πίνεις αλκοόλ»

«Δεν πίνει καν, αλλά έκανε αυτή την κίνηση», έγραψε ένας άλλος, πριν προσθέσει ένας άλλος θαυμαστής, «Μα κυριολεκτικά δεν πίνεις; Τότε αυτό είναι αρπαγή χρημάτων» Μεταξύ των πολλώ σχολίων αποδοκιμασίας, ένας θαυμαστής ήταν περίεργος που η Λόπεζ επέλεξε να δημιουργήσει μια μάρκα αλκοόλ λαμβάνοντας υπόψη τα προηγούμενα προβλήματα του συζύγου της Μπεν Άφλεκ με τον αλκοολισμό που τον οδήγησαν σε αποτοξίνωση πολλές φορές.

Τη φωνάζουν... Λόλα

«Αχ ο καπιταλισμός ξαναχτυπά», σχολίασε ένα άτομο. «Η J.Lo ήταν έμπνευση για μένα προκειμένου να μείνω μακριά από το αλκοόλ, αν και δεν είναι νηφάλια, μίλησε για το ότι πίνει σπάνια και αν το κάνει είναι ένα σπάνιο γεγονός, οπότε είναι τρομερό ότι προωθεί το αλκοόλ όταν υπάρχουν τόσα πολλά υπέροχα μη αλκοολούχα ποτά»

«Σίγουρα είναι δουλειά και έχει να κάνει με τα χρήματα, αλλά φαίνεται απλώς ψεύτικο να προωθεί το αλκοόλ με το πρόσχημα του "ζήστε λίγο" όταν μιλάει για το πόσο κακό είναι το αλκοόλ για το δέρμα της και δεν είναι μέρος του τρόπου ζωής της (για να μην αναφέρουμε τα περασμένα θέματα του Μπεν). Αλλά όλοι θα το κάναμε για τα δολάρια σωστά;»

Η Λόπεζ αποκάλυψε ότι αυτό το έργο βρίσκεται στα σκαριά εδώ και δύο χρόνια, προσθέτοντας ότι το «Λόλα» είναι ένα μακροχρόνιο παρατσούκλι της που δείχνει την «πιο παιχνιδιάρικη, ανέμελη πλευρά της», σύμφωνα με το δελτίο τύπου. Η Lopez ίδρυσε τη μάρκα με τους βετεράνους της βιομηχανίας ποτών, Ken Austin και Jenna Fagnan και τον μάνατζέρ της Benny Medina.