MEDIA

Τηλεθέαση: Οι νικητές της Κυριακής και η μάχη στη βραδινή ζώνη

Τηλεθέαση: Οι νικητές της Κυριακής και η μάχη στη βραδινή ζώνη

Τηλεθέαση: Ενημερωτικές εκπομπές, ψυχαγωγικά μαγκαζίνο με διαφορετική θεματολογία, σειρές και ριάλιτι έδωσαν τη δική τους μάχη

Η τραγωδία στα Τέμπη βύθισε σε πένθος ολόκληρη τη χώρα και οδήγησε τα στελέχη των καναλιών στην απόφαση να διαμορφώσουν ανάλογα το πρόγραμμά τους. Χθες, Κυριακή, όλες οι εκπομπές ασχολήθηκαν με τις τραγικές εξελίξεις και έχει ενδιαφέρον ποιες ξεχώρισαν στους πίνακες της Nielsen.

Στην πολύ πρωινή ζώνη, το «Καλημέρα» του ΣΚΑΪ βρέθηκε στην πρώτη θέση με 16,9% στο σύνολο και 12,9% στο δυναμικό κοινό. Από τις 10.00 και μετά, ο Νίκος Μάνεσης και η εκπομπή στον ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημείωσε 17,3% στο σύνολο και 16,4% στους τηλεθεατές 18-54.

Η εκπομπή του MEGA, «Χαμογέλα και πάλι!», που ασχολήθηκε μόνο με τα όσα έγιναν στα Τέμπη, έκανε 9,8% και 11,4% αντίστοιχα.

Στη μεσημεριανή ζώνη, το μαγκαζίνο της Ναταλίας Γερμανού στον ALPHA σημείωσε 19% στο σύνολο και 16,3% στο δυναμικό κοινό.

Στη βραδινή ζώνη, οι πρωταγωνιστές έδωσαν μάχη για την κορυφή. Έτσι, το «Survivor All Star» του καναλιού του Φαλήρου σημείωσε 24,4% στο σύνολο και 27,2% στο δυναμικό κοινό. «Η Γη της Ελιάς» στο MEGA έκανε 22,8% στο σύνολο και 17,7% στους τηλεθεατές 18-54 και το «Μαύρο Ρόδο», που πήρε το lead in, κράτησε το 18,4% του συνόλου και το 14,4% του δυναμικού κοινού.

Ο «Σασμός» του ALPHA, που βγήκε το βράδυ της Κυριακής με έκτακτο επεισόδιο, δεν έκανε τα συνηθισμένα υψηλά νούμερα. Σημείωσε 19,2% στο σύνολο και 16,9% στο δυναμικό κοινό, νούμερα καλά αλλά όχι τόσο υψηλά όσο τις καθημερινές.

Η σειρά του ίδιου καναλιού «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», που βγήκε στον αέρα στις 20.00, έκανε 13,7% στο σύνολο και 14,4% στο δυναμικό κοινό. Την ίδια ώρα, το τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» έκανε 15,2% στο σύνολο και 15,9%, αποδεικνύοντας ότι έχει ένα σταθερό και πιστό κοινό.

Στη late night ζώνη, το «After Dark» στο OPEN έκανε 2,9% και 2,6% αντίστοιχα.