Η πιο «γλυκιά» βόλτα της Σελίν Ντιόν με τα δίδυμα!

Ένα διάλειμμα από τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις έκανε πριν λίγες ημέρες, η Σελίν Ντιόν. Άφησε για λίγο το Λας Βέγκας, πήρε τα διδυμάκια της και πήγαν στο Παρίσι.

Η πιο «γλυκιά» βόλτα της Σελίν Ντιόν με τα δίδυμα!

Διαβάστε περισσότερα στο: mothersblog.gr

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή