Η πιο «γλυκιά» βόλτα της Σελίν Ντιόν με τα δίδυμα!
Ένα διάλειμμα από τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις έκανε πριν λίγες ημέρες, η Σελίν Ντιόν. Άφησε για λίγο το Λας Βέγκας, πήρε τα διδυμάκια της και πήγαν στο Παρίσι.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή