ΑΠΟΨΕΙΣ

Και λέγε λέγε ο χριστιανός μπερδεύτηκα

Και λέγε λέγε ο χριστιανός μπερδεύτηκα

Το ερώτημα είναι ένα: Το πορτοφόλι μας θα λιποψυχήσει; Μάλλον ναι! Όταν ένας άνθρωπος  χρειάζεται 500€ για το ενοίκιο του, 300€ για το σούπερ μάρκετ , φτάσαμε , χωρίς να προσγειωθούμε,  στα 800€ τον μήνα! 

«Τα πράσινα , τα κόκκινα, τα μπλε σου τα βραχιόλια», τραγουδούσε ο Δημήτρης Χορν. Λέτε τέτοια μουσική να βάζουν στο Υπουργείο και εμπνεύστηκα τα πολύχρωμα τιμολόγια. Οφείλουμε να παραδεχτούμε βέβαια , πως η συγκεκριμένη κυβέρνηση κάνει κάτι. Από την αδράνεια, ψηφίζω την δράση. Προσοχή όμως, δεν έχουν όλες οι ταινίες δράσης καλό τέλος.

Καθημερινά σε όλα τα πάνελ, «Και λέγε λέγε οι χριστιανοί μπερδευτήκαμε». Ένας πολίτης διάλεξε το πράσινο τιμολόγιο ρεύματος γιατί είναι Παναθηναϊκός! Άλλος το έβαλε στην τύχη. Η Νέα Δημοκρατία είχε όλη την καλή θέληση να πυροδοτήσει τον ανταγωνισμό με στόχο να πέσουν οι τιμές. Το θέμα είναι , θα κατρακυλήσουν; Γιατί στην τελική, όλους αυτό μας νοιάζει. Προς το παρών , δεν φλογίζεται ούτε ο κόσμος , ούτε το πορτοφόλι από ενθουσιασμό.

Σήμερα στο κομμάτι του οικονομικού στην εκπομπή «ώρα Ελλάδος», τα ερωτηματικά στο κεφάλι μου γέμισαν στην απλοχωριά του στούντιο. Από ότι συμπέρανα , το κράτος προσπαθεί να σπρώξει προς τα κάτω τις τιμές στα σούπερ μάρκετ. Για παράδειγμα , όταν ένα σαμπουάν κοστίζει 7 € αλλά πωλείται 1 + 1 δώρο σημαίνει πως το καθένα φτάνει τα 3.5 €. Εν ολίγοις, όταν παίρνουμε το καθένα ξεχωριστά 7 € μας κοροϊδεύουν. Πλέον, μετά την παρέμβαση της κυβέρνησης, θα υπάρχει κόφτης στις πλασματικές εκπτώσεις και η προσφορά από 7 € θα πάει στα 5.90€!

Το ερώτημα είναι ένα ; Θα ισχύσουν τα παραπάνω; Το πορτοφόλι μας θα λιποψυχήσει; Μάλλον ναι! Όταν ένας άνθρωπος χρειάζεται 500€ για το ενοίκιο του, χωρίς λογαριασμούς, 300€ για το σούπερ μάρκετ , φτάσαμε , χωρίς να προσγειωθούμε, στα 900€ τον μήνα! Για ποτό δεν θα πάει; Ρούχα; Βενζίνη; Κινητό; Ρεύμα; Πως επιβιώνουμε ακόμη , αναρωτιέμαι;

Τι θα μπορούσε να γίνει , αναρωτιέστε εσείς ;

Πως να παρέμβεις στην ελεύθερη οικονομία; Εκεί δεν υπάρχει διατίμηση. Μόνη της η αγορά αυτορυθμίζεται. Καταρχάς άλλα λειτουργικά κόστη έχει το σούπερ μάρκετ άλλα ένα ψιλικατζίδικο. Φυσικά και θα πρέπει να διαμορφωθεί ανταγωνισμός , υγιής. Μα μήπως , να θέσουμε ως προτεραιότητα , την ενημέρωση του κόσμου; Να ενημερώνεται από την ένωση καταναλωτών. Να καταγγέλει τυχόν παγίδες που εντοπίζει. Και ίσως, λέω εγώ, να αφήσει τα μάτια του να οδηγήσουν ως τις λαϊκές αγορές. Εκεί που εντοπίζουμε φρέσκα προϊόντα από τον παραγωγό;