48ωρη απεργία ταξί: Τεράστια αυτοκινητοπομπή στην Αττική Οδό - Έκλεισαν οι δύο δεξιές λωρίδες

Σε εξέλιξη είναι η απεργιακή κινητοποίηση του ΣΑΤΑ με τη συμμετοχή δεκάδων οδηγών ταξί

48ωρη απεργία ταξί: Τεράστια αυτοκινητοπομπή στην Αττική Οδό - Έκλεισαν οι δύο δεξιές λωρίδες

Πηγή: Χάρης Γκίκας / Newsbomb

Αρχείου - Eurokinissi

Χωρίς ταξί θα είναι η Αθήνα μέχρι και αύριο, Πέμπτη 29 Μαΐου, λόγω της 48ωρης απεργίας που εξήγγειλαν οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΑΤΑ, η απεργία είναι αποτέλεσμα της «συνεχιζόμενης άρνησης του κ. Κυρανάκη να έρθει σε απευθείας διάλογο με το προεδρείο του Συνδικάτου, παρά τα επανειλημμένα αιτήματα, αντιθέτως έχει επιλέξει να συνομιλεί μόνο με τους “ήπιους” συνδικαλιστές της ΠΟΕΙΑΤΑ».

«Το προεδρείο του ΣΑΤΑ πιστό στις αξίες που πρεσβεύει έχει εξαντλήσει κάθε δυνατότητα διαλόγου με τον κ. Κυρανάκη. Το προεδρείο του ΣΑΤΑ απέστειλε την Δευτέρα 20 Μαΐου 2025 ανοιχτή επιστολή προς τον Πρωθυπουργό της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Μητσοτάκη ζητώντας συνάντηση μαζί του ώστε να βρεθούν άμεσα λύσεις στα βασικότερα προβλήματα που ταλανίζουν τον κλάδο των Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ», προσθέτει στην ανακοίνωσή του.

Έκλεισαν τις δύο δεξιές λωρίδες στην Αττική Οδό τα ταξί

Δεκάδες είναι οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί που συμμετέχουν στην απεργιακή κινητοποίηση του ΣΑΤΑ.

Αυτή την ώρα, η αυτοκινητοπομπή των οδηγών περνά από την Αττική Οδό, έχοντας κλείσει τις δύο δεξιές λωρίδες.

apergia-taxi.jpg

Πηγή: Χάρης Γκίκας / Newsbomb

taxi-apergia.jpg

Πηγή: Χάρης Γκίκας / Newsbomb

apergia-taxi-odigoi.jpg

Πηγή: Χάρης Γκίκας / Newsbomb

Η πορεία ξεκίνησε από την Λεωφόρο Αθηνών και κατευθύνεται στην Αττική Οδό προς Αεροδρόμιο.

Δείτε το απόσπασμα:

Τα αιτήματα του ΣΑΤΑ

  • «Ζητάμε άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από την 1/1/2026.
  • Θέλουμε απάντηση από την Κυβέρνηση, γιατί αφήνει παράνομες εφαρμογές (application) που χρησιμοποιούν είτε E.Δ.Χ. Ταξί, είτε Ε.Ι.Χ. να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές Ταξί μόνο φορολογικά βάρη.
  • Ζητάμε ξεκάθαρο και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμό των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί. Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά. Με το Ε.Ι.Χ. αγοράζει χρόνο για την μετακίνησή του. Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί.
  • Αυστηρότερες ποινές και ελέγχους για την πειρατεία.
  • Θέλουμε σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό.
  • Νομοθετική ρύθμιση για το πιστοποιητικό του ποινικού μητρώου (Γενικής Χρήσης) για την ανανέωση της ειδικής άδειας.
  • Επανεξέταση και ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών και εισαγωγή τους στο GOV.GR WALLET.
  • Άμεση εφαρμογή της απόφασης του υπουργείου Οικονομικών (Παπανάτσιου) για την είσπραξη του κομίστρου.
  • Αύξηση κομίστρου αντίστοιχη της ποσοστιαίας αύξησης του κατώτατου μισθού, ο οποίος είναι η βάση του νέου φορολογικού συστήματος για τους ιδιοκτήτες ταξί.
  • Κατάργηση των επίμαχων διατάξεων του νέου φορολογικού νόμου και άμεση εφαρμογή αφορολόγητου ορίου στις 12.000 ευρώ.
  • Απαλλαγή ή μείωση ΦΠΑ για την αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου που ταξινομείται ως ΕΔΧ Ταξί.
  • Μείωση ΕΦΚ ή επιδότηση καυσίμου για τον επαγγελματία αυτοκινητιστή Ταξί σε μόνιμη βάση.
  • Μείωση του ΦΠΑ στο κόμιστρο των Ταξί».

«Ο αγώνας μας είναι και ενάντια στην ακρίβεια και του κόστους ζωής που καταπνίγει το εισόδημά μας», τονίζει το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής.

Διαβάστε επίσης

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή