«Τρύπωσαν» από το μπαλκόνι μέρα - μεσημέρι
Από το μπαλκόνι κατάφεραν να «τρυπώσουν» δύο διαρρήκτες σε διαμέρισμα στον Ωρωπό.
Οι δράστες μπήκαν σήμερα το μεσημέρι σε σπίτι δεύτερου ορόφου, την ώρα μάλιστα που βρισκόταν μέσα η ιδιοκτήτρια και απειλώντας τη με αιχμηρό αντικείμενο, κατάφεραν να της πάρουν τα χρυσαφικά που είχε.
Στη συνέχεια εξαφανίστηκαν, με την αστυνομία να διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό τους.
Σχόλια
Trending
Σεισμός 5R στην Κάρπαθο
ΕΛΛΑΔΑ
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή