Νερό στον Άρη: Σαρώνει στο διαδίκτυο η ανακάλυψη της NASA

Από τη στιγμή που γνωστοποιήθηκε από τους επιστήμονες ότι επίκειται σημαντική ανακοίνωση για τον πλανήτη Άρη, το ενδιαφέρον της παγκόσμιας κοινής γνώμης για την ανακάλυψη των επιστημόνων ξεπέρασε κάθε προηγούμενο - Xαμός στο twitter και στο facebook με το hashtag #WaterOnMars

Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο βρίσκονταν χθες (28/09) στην... αναμονή και η μία πρόβλεψη διαδεχόταν την άλλη αναφορικά με το τι θα ανακοινωνόταν το απόγευμα της Δευτέρας στην πολυσυζητημένη συνέντευξη Τύπου. Τελικά, οι επιστήμονες που αναλύουν τα δεδομένα από τα ερευνητικά οχήματα και διαστημόπλοια της NASA στον Άρη γνωστοποίησαν ότι εντοπίστηκαν στοιχεία που τεκμηριώνουν την ύπαρξη νερού και μάλιστα σε ρευστή μορφή τους θερινούς μήνες, όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία στην επιφάνεια του «Κόκκινου Πλανήτη».

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ SITE ΤΗΣ NASA

Είναι περιττό να αναφερθεί ότι από τη στιγμή που ανακοινώθηκε η ανακάλυψη, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κυρίως το twitter πήραν φωτιά. Το hashtag #WaterOnMars κυριάρχησε και ο κόσμος ασχολήθηκε σχεδόν αποκλειστικά με την ιστορική αυτή αποκάλυψη.

Ακόμα και η Google αφιέρωσε σχετικό Doodle για να τιμήσει την ανακάλυψη. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ