Τρόμος στη NASA: Σμήνος αστεροειδών απειλούν τη γη – Μια ανάσα από τον πλανήτη μας (pics)

Newsroom Newsroom

Η είδηση προκαλεί τρόμο…

Ανησυχία προκαλεί στην παγκόσμια κοινότητα η ανακοίνωση του Κέντρου Αγνώστων Αντικειμένων της NASA (CNEOS) πως ανακάλυψε σμήνος αστεροειδών που κατευθύνονται πολύ κοντά στην τροχιά της Γης.

Το πιο εντυπωσιακό και ίσως πιο ανησυχητικό είναι πως η CNEOS παραδέχτηκε πως η ανακάλυψη των δύο εκ των τεσσάρων αστεροειδών έγινε μόλις την Πρωτοχρονιά του 2020, θέτοντας ευθέως το ζήτημα της ασφάλειας του πλανήτη από πιθανή σύγκρουση με άγνωστους έως σήμερα αστεροειδείς. Επίσης, στην περιγραφή των συγκεκριμένων αστεροειδών χρησιμοποιείται ο χαρακτηρισμός «σμήνος».

Η υπηρεσία CNEOS παρακολουθεί τον ουρανό για τυχόν επικίνδυνους αστεροειδείς, αλλά, λόγω της τεράστιας έκτασης του χώρου, είναι πολύ δύσκολο να ελεγχθεί, γεγονός που εξηγεί εν μέρει γιατί δύο από τους τέσσερις αστεροειδείς εντοπίστηκαν μόλις χθες και 24 ώρες πριν από το πέρασμα τους από την τροχιά της Γης.

Οι δύο από τους τέσσερις είχαν ανακαλυφθεί πριν από ένα χρόνο αλλά οι δύο ανακαλύφθηκαν μόλις την Πρωτοχρονιά του 2020 οπότε και πήραν την σχετική ονομασία.

Δείτε την gallery:

1-2.jpg
01
Πρόκειται για τον αστεροειδή 2020 AC, με διάμετρο περίπου 89 πόδια (27,1 μέτρα) και ταξιδεύοντας με ταχύτητα 13.000 μίλια ανά ώρα και θα περάσει οριακά από τη Γη στις 01:56 EST την Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr