Τζόρτζιο Αρμάνι: Πώς γεννήθηκε ο θρύλος - «Δεν είμαι ούτε μόδιστρος ούτε ράφτης, είμαι στυλίστας»
Η εφεύρεση του Αρμάνι και η παγκόσμια έκρηξη της μάρκας - «Δεν είμαι ούτε μόδιστρος ούτε ράφτης, αλλά νιώθω σαν κάποιος που δημιουργεί ένα στυλ, ένας στυλίστας»
Ο Ιταλός σχεδιαστής Τζόρτζιο Αρμάνι το καλοκαίρι του 2024 στην εβδομάδα μόδας στο Μιλάνο
Ένα είδος τέλους εποχής για τον κόσμο της μόδας σήμανε η ανακοίνωση του θανάτου του "τελευταίου αυτοκράτορα" των ντεφιλέ, Τζόρτζιο Αρμάνι.
Ο άνθρωπος που έβαλε φαρδιά πλατιά την υπογραφή του στον παγκόσμιο χώρο της μόδας, βρέθηκε στα τριάντα του χρόνια, σε ένα Μιλάνο που βίωνε μια άνθηση.
Εκεί ξεκίνησε ο θρύλος του. Μια περιπέτεια που ο Αρμάνι ξεκίνησε χέρι-χέρι με τον Σέρτζιο Γκαλεότι, έναν νεαρό, επιχειρηματία, σαν τον ίδιο, τον οποίο είχε γνωρίσει μόλις λίγους μήνες νωρίτερα.
Έτσι, το 1975, γεννήθηκε ο θρύλος του Τζόρτζιο Αρμάνι, και μαζί του -κυριολεκτικά- ο όρος στυλίστας: «Δεν είμαι ούτε μόδιστρος ούτε ράφτης, αλλά νιώθω σαν κάποιος που δημιουργεί ένα στυλ, ένας στυλίστας», είχε δηλώσει ο Αρμάνι.
Η παγκόσμια έκρηξη ήρθε μόλις πέντε χρόνια αργότερα, όταν τα ρούχα του, που φορούσε ο Ρίτσαρντ Γκιρ, κατέληξαν στη μεγάλη οθόνη του Χόλιγουντ στην ταινία American Gigolo.

Από τότε και στο εξής, δεν κοίταξε ποτέ πίσω. Το 1982, κοσμούσε το εξώφυλλο του Time , και ακολούθησε μια ατελείωτη λίστα επιχειρηματικής ευφυίας και παράλληλα χιδής, όπως η μοναδικότητα της σειράς Emporio Armani, η EA7, που είναι η πιο αθλητική εκδοχή της σειράς Emporio Armani, αρώματα, προϊόντα ομορφιάς, ξενοδοχεία, γυαλιά, παλάτια, σκάφη, αρχοντικά και ούτω καθεξής.
Η επιχείρηση δεν επιβραδύνθηκε ακόμη και μετά τον τραγικό θάνατο του Γκαλεότι το 1985, όταν ο Τζόρτζιο Αρμάνι αναγκάστηκε να αναλάβει ολόκληρη την επιχειρηματική πλευρά της εταιρείας.